بتلفیلد بعدی

اطلاعات جدیدی از بتلفیلد بعدی منتشر شد

پس از اینکه بازی بتلفیلد 2042 مورد استقبال قرار نگرفت، الکترونیک آرتز امیدوار است بازی بتلفیلد بعدی بتواند شکست‌های 2042 را جبران کند.

کاملاً واضح است که بازی بتلفیلد 2042، آنطور که کمپانی الکترونیک آرتز انتظار داشت مورد استقبال بازیکنان قرار نگرفت، اما این کمپانی بسیار امیدوار است که در آینده مجموعه بتلفیلد بتواند با قدرت تمام دوباره بدرخشد. گزارش‌هایی که در چند وقت اخیر منتشر شده‌اند، بارها و بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند که الکترونیک آرتز در حال ساخت بازی بتلفیلد بعدی بوده و برای انجام این کار سراغ چندین استودیو جدید رفته‌ است.

یکی از این استودیوهای جدید در شهر سیاتل مستقر است که مارکوس لهتو، یکی از خالقان Halo، مدیریت آن را برعهده دارد و به نظر می‌رسد که ساخت بخش داستانی بازی بتلفیلد بعدی به این استودیو محول شده است.

در حالی که بازی بتلفیلد 2042 به صورت کامل بخش تک نفره بازی را کنار گذاشته بود، به نظر می‌رسد که کمپین داستانی دوباره بتلفیلد بازمی‌گردد. الکترونیک آرتز چندی پیش آگهی شغلی را برای استودیو سیاتل بتلفیلد منتشر کرد که در آن اشاره‌های متعددی به انجام کار روی ساخت یک بازی تک نفره وجود دارد.

در شرح وظایف آگهی شغلی که توسط الکترونیک آرتز منتشر شد، آمده است: «وظیفه شما این است که طراحی مأموریت‌های بازی، روایت داستان، مکانیک بازی و سیستم‌ها را طوری هماهنگ کنید تا بالاترین کیفیت ممکن ایجاد شود». همچنین در ادامه گفته شد: «وظیفه شما این است که اصول اصلی مجموعه بازی‌های بتلفیلد را قبول داشته باشید و حواس‌تان باشد که این اصول در تمام لایه‌های بازی تک نفره نهفته شده است».

طبق گزارش‌هایی که قبلاً منتشر شد، به نظر می‌رسد که بازی بتلفیلد بعدی در سال 2024 میلادی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*