اوروس مرلون - Aurus Merlon

اوروس مرلون، موتورسیکلت برقی روسیه‌ با قدرت 200 اسب بخار + ویدیو

اوروس مرلون –  Aurus Merlon یک موتور سیکلت برقی خوش ساخت و قدرتمند از کشور روسیه است که قصد دارد تا با استایل جذاب و 200 اسب بخار خود به تیم گارد تشریفات و امنیت کاخ کرملین وارد شود.

موتور سیکلت‌های اسکورت، هیچ وقت به گرد پای خودروهای ضد گلوله هم نمی‌رسند اما همیشه یه عنوان یکی از اصلی ترین بخش‌های مراسم تشریفات به حساب می‌آیند. امروز به سراغ‌ یکی از بهترین موتور سیکلت‌های گارد تشریفات از کشور روسیه می‌رویم که به صورت صد در صد بومی ساخته شده است. اما قبل از پرداختن به مسائل فنی، اجازه دهید تا با یک ویدیو کامل و جذاب به استقبال موتورسیکلت اوروس مرلون برویم.

نگاهی به موتورسیکلت اوروس مرلون

موتورهای برقی، شاید آن طور که باید در کشور ما جا نیفتاده‌اند. به صورت کلی می‌توان گفت که بهینه نبودن روش‌های تولید برق و مسائل دیگر باعث شده تا هم خودروهای برقی و هم موتورسیکلت‌های برقی در ایران، هیچ وقت به کاربرد اصلی خود دست پیدا نکنند. موضوع اصلی اینجاست که موتورهای برقی، چیزی فراتر از یک اسکوتر بی سر و صدا که شما را از محل کار تا منزل همراهی کند هستند. بد نیست بدانید که حتی رشته ورزشی موتو E هم دقیقا به مانند موتو GP اما با موتورهای برقی، در حال توسعه است و هر سال هم طرفداران بیشتری پیدا می‌کند.

اوروس مرلون - Aurus Merlon

موتور سیکلت اوروس Merlon هم دقیقا یک وسیله نقلیه الکتریکی است که طراحی آن، دقیقا بر اساس قوانین آیرودینامیکی استوار شده. بدنه‌ی فول فلاپ در کنار رَک‌های مناسب برای کاهش ضریب درگ و فلاپ آیرودینامیکی جلویی، اولین مواردی هستند که در طراحی اوروس مرلون به چشم می‌آیند. آینه‌های بغل بزرگ، دو محفظه کناری و یک آنتن در قسمت دم هم موارد دیگری هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. اما مهم‌تر از همه، این رنگ مشکی موتورسیکلت برقی Aurus Merlon که آن را برای قرار گرفتن در تیم گارد امنیتی، خشن‌تر از هر موتور دیگری می‌کند.

اوروس مرلون - Aurus Merlon

اما اجازه دهید تا به مسائل فنی هم نگاهی داشته باشیم. این موتورسیکلت برقی روسی به لطف یک موتور الکتریکی 140 کیلو واتی (تقریبا 190 اسب بخاری) می‌تواند در بهترین روز خود، سرعت 200 کیلومتر بر ساعت را تجربه کند و در کمتر از 3.7 ثانیه، به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. همانطور که از عکس‌ها هم مشخص است، این موتورسیکلت از یک زین یک نفره بهره می‌برد اما وجود دستگیره‌های نگه دارنده در پشت زین، احتمالا از یک نسخه‌ی دو نفره خبر می‌دهد. به علاوه سیستم آمپر متر هم همانطور که انتظار داریم از نوع دیجیتال است.

اوروس مرلون - Aurus Merlon

همچنین باتری‌های با هر بار شارژ، 200 کیلومتر دوام می‌آورند که با توجه به آب و هوای سرد روسیه، عدد فوق العاده خوبی خواهد بود. البته شرکت سازنده اعلام کرده است که موتورسیکلت برقی اوروس مرلون در دماهای زیر منفی 25 درجه سلسیوس هم به راحتی کار می‌کند؛ چه ادعای بزرگی!

اوروس مرلون - Aurus Merlon

در انتهای کار باید بگوییم که این موتورسیکلت فعلا در حد یک نمونه‌ی اولیه و پروتوتایپ است و برای وارد شدن به گارد امنیتی پوتین، هنوز راه زیادی در پیش دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*