فروش ویژه پیکاپ کلوت

‎فروش ویژه پیکاپ کلوت به مناسبت عید قربان و غدیر- تیر 1401

‎شرایط فروش ویژه پیکاپ کلوت به مناسبت عید قربان و غدیر در 15 تیر 1401 اعلام شد. مکث موتور قصد دارد پیکاپ کلوت را به صورت اقساطی ویژه تیرماه به بازار عرضه کند.

شرکت مکث موتور به عنوان عرضه‌کننده پیکاپ دو کابین دو دیفرانسیل کلوت، شرایط فروش این خودرو را به دلیل استقبال میشتریان و به مناسب عید قربان و غدیر در تیرماه تمدید کرد. مشتریان با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های این خودروساز می‌توانند برای خرید پیکاپ کلوت اقدامات کنند. این طرح فروش از روز چهارشنبه 15 تیر 1401 آغاز می‌شود. در ادامه جزئیات شرایط ‎فروش ویژه پیکاپ کلوت را مشاهده می‌کنید:

‎فروش ویژه پیکاپ کلوت – 15 تیر 1401

در این طرح فروش ویژه، پیکاپ دو کابین دو دیفرانسیل کلوت در مدل 1401 با قیمت قطعی 987 میلیون تومان در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک‌مدادی به فروش می‌رسد. مشتریان با پرداخت 250 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت می‌توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند. موعد تحویل این خودرو نیز 90 روزه اعلام شده است. جزئیات فروش اقساطی این خودرو به شرح زیر است؛

  • پیش پرداخت در زمان ثبت نام: 250 میلیون تومان
  • چک یک ماهه به تاریخ 20 مرداد: 100 میلیون تومان
  • چک یک ماهه به تاریخ 20 شهریور: 87 میلیون تومان
  • موعد تحویل: 90 روزه
  • چک به تاریخ 15 آذر: 100 میلیون تومان
  • چک به تاریخ 15 دی‌: 100 میلیون تومان
  • چک به تاریخ 15 بهمن: 100 میلیون تومان

گفتنی است پیکاپ کلوت از یک موتور 4.2 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

از امکانات مهم پیکاپ کلوت می‌توان به سیستم ورود بدون کلید، کنترل‌گرهای چند منظوره فرمان، کنترل پایداری الکتریکی، محفظه بار مجهز به پوشش ضد خش، سیستم تعلیق کارآمد جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع تخت و همچنین قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی اشاره کرد. متقاضیان با مراجعه به وب‌سایت مکث موتور به آدرس www.maxmotorco.com می‌توانند اطلاعات بیشتری را در خصوص این طرح فروش کسب کنند.