وضعیت آنلاین واتساپ

امکان استفاده از یک اکانت در دو گوشی به زودی در واتساپ

واتساپ می‌خواهد حالا پس از مدت‌ها تاخیر، مشکل بزرگش را حل کند و امکان استفاده از یک اکانت در دو گوشی را به کاربران بدهد.

واتساپ پیام‌رسان به شدت عجیبی است! اگر بخواهیم درباره مشکلات این محصول متا صحبت کنیم، شاید چندین مقاله مختلف نیاز باشد. بسیاری از مشکلات به سادگی قابل رفع بودند و متا می‌توانست سال‌ها قبل آن‌ها را از بین ببرد. بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌ها که از مدت‌ها قبل در رقبای این برنامه وجود داشتند هم به دلایل مختلف، با تاخیر طولانی به واتساپ آمدند. حالا نوبت به قابلیت استفاده از یک اکانت واتساپ در دو گوشی رسیده که به این پیام‌رسان پرطرفدار بیاید. تاکنون از این قابلیت به صورت رسمی در واتساپ پشتیبانی نمی‌شد.

استفاده از یک اکانت واتساپ در دو گوشی

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات واتساپ، عدم پشتیبانی از یک حساب واتساپ در دو گوشی بود. این ایراد زمانی بیشتر به چشم می‌آمد که می‌دیدیم بسیاری از رقبای واتساپ مثل تلگرام و حتی برخی پیام‌رسان‌های ایرانی هم از آن پشتیبانی می‌کردند!

متا حالا می‌خواهد این مشکل پیام‌سان محبوبش را از بین ببرد و به کاربرانی که دو گوشی دارند، اجازه استفاده از یک حساب واتساپ را بدهد. پیش از این امکان استفاده از یک حساب در سه دیوایس وجود داشت اما این دیوایس نمی‌توانستند گوشی‌های تلفن همراه باشند.

آپدیت جدید واتساپ منتشر شد

با توجه به این که فعلا اطلاعات مربوط به این تغییر بزرگ فقط در کدهای نسخه بتای واتساپ در سیستم عامل اندروید مشاهده شده، به طور دقیق نمی‌دانیم چه زمانی شاهد اضافه شدن ویژگی استفاده از یک اکانت در دو گوشی واتساپ خواهیم بود.

بهتر است بدانید با اضافه شدن این قابلیت، به سادگی و بدون هیچ دردسری می‌توانید از یک حساب در دو موبایل استفاده کنید. امکان انتقال تمام سابقه گفتگوها هم به گوشی دیگر وجود خواهد داشت؛ البته برای این کار، باید چند دقیقه‌ای را منتظر بمانید.

نظر شما چیست؟ آیا با اضافه شدن این ویژگی، واتساپ در زمینه ویژگی‌ها و قابلیت‌ها به تلگرام می‌رسد؟ در بخش نظرات همراه گجت نیوز باشید.