انتشار تصویر و مشخصات منتسب به گوشی وان پلاس ایکس

کمپانی چینی وان پلاس بعد از معرفی پرچم دار جدید خود در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که این گوشی تنها محصول وان پلاس در این سال نخواهد بود و امسال گوشی دیگری را نیز معرفی خواهد کرد.بر اساس تیزری که مدتی قبل توسط این کمپانی منتشر گردید به نظر می رسد که وان پلاس قرار است در تاریخ ۲۹ اکتبر از گوشی جدید خود با نام وان پلاس ایکس ( OnePlus X ) رونمایی کند.حالا یک تصویر و مشخصات منتسب به این گوشی فاش شده است.

OnePlus X توسط TENAA چین تأیید شده است و همچنین در OppoMart (نمایندگی فروش چینی) به فروش خواهد رسید. بهتر است اول نگاهی به اخبار فاش شده ی جدید این تلفن همراه داشته باشیم. با نگاهی به عکس، دو نوع از این گوشی همراه را با رنگ‌های سیاه و سفید مشاهده می‌کنیم. به نظر می‌رسد که در هر دو سوی این گوشی، از شیشه استفاده شده است. همچنین نواری فلزی اطراف آن و لوگوی OnePlus در پشت گوشی دیده می‌شود. احتمالاً بلندگو به همراه پورت USB Type-C پایین دستگاه قرار بگیرد.

oneplus-x-1

با توجه به اطلاعات جدید، OnePlus X دارای این مشخصات است: صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، به همراه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی. این گوشی همراه دارای پردازنده مرکزی Qualcomm’s Snapdragon 801 quad-core SoC و پردازنده گرافیکی Adreno 330 GPU است و همچنین دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. مطمئناً از نسل چهارم ارتباطات یا همان LTE پشتیبانی خواهد کرد و دارای باطری با ظرفیت ۲۴۵۰ میلی آمپر ساعت و اندروید Lollipop 5.1.1 به همراه OxygenOS خواهد بود. این گوشی ۱۳۸ گرم وزن و ابعادی معادل ۱۴۰ × ۶۹ × ۶.۹ میلی متر خواهد داشت. طبق شایعات اخیر ، این گوشی حدود ۲۲۰ دلار در چین قیمت خواهد داشت.

منبع : androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*