اینتل در حال ساخت چیپ LTE آیفون ۷ اپل

در ماه آگوست شایعه‌ای منتشر شده بود که اینتل قرار است چیپ های LTE برای آیفون ۶اس و ۶اس پلاس را تولید کند، اما در ماه سپتامبر و با عرضه‌ی آنها، مشخص شد که اپل باز هم از Qualcomm در این زمینه کمک گرفته است. ساعاتی پیش گزارش جدیدی در VentureBeat منتشر شده است که ادعا میکند اینتل و اپل برای ساخت چیپست های LTE آیفون ۷ به توافق رسیده اند و هم اکنون حدود هزار کارمند اینتل درحال کار بر روی این محصول هستند.

گفته میشود به احتمال زیاد چیپ های مودم LTE مدل ۷۳۶۰ توسط اینتل مورد استفاده قرار خواهند گرفت که دارای سرعت دانلود ۴۵۰ مگابایت بر ثانیه هستند و تا ۲۹ باند LTE را پشتیبانی میکنند. جدا از بحث فنی، شاید برای شما هم جای سوال باشد که چرا این تعداد از کارمندان بر روی چنین محصول کوچکی (کوچک نسبت به توان فنی اینتل) کار خواهند کرد؟

پاسخ این سوال این است که اینتل قصد دارد تمام تلاشش را بکند و محصولی با استانداردهای بسیار بالا بسازد. این موضوع باعث خواهد شد ریشه‌ی مشارکت اینتل در آیفون های بعدی نیز گسترش پیدا کند و شاید در نهایت به سمتی برود که بتواند رضایت اپل را جلب کند و تولید پردازنده‌‌های آیفون‌های بعدی را نیز برعهده بگیرد.

منبع : venturebeat

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*