دهانه های اسرارآمیز مریخ

ویدیوی حیرت انگیز مدارگرد شناسایی ناسا از دهانه های اسرارآمیز مریخ

مدارگرد شناسایی ناسا ویدیویی حیرت انگیز از دهانه های اسرارآمیز مریخ را به ثبت رسانده که به کمک آن می‌توان با شگفتی‌های سیاره سرخ آشنا شد.

تیم دوربین HiRise طی همکاری با تیم مدارگرد شناسایی مریخ ناسا به تازگی ویدیویی حیرت انگیز از دهانه های اسرارآمیز مریخ را منتشر کردند که با تماشای آن می‌توانند همانند این مدارگرد و البته بدون صرف هزینه‌ای در سیاره سرخ سفر کرده و با شگفتی‌های آن آشنا شوید. در ادامه می‌توانید این ویدیوی جذاب را تماشا کنید:

ویدیویی دیدی از دهانه های اسرارآمیز مریخ

تیم دوربین HiRise در این ویدیو قسمت‌هایی از سازنده‌های طبیعی مریخ را به نمایش گذاشته که مدارگرد شناسایی مریخ در سال 2020 توانسته بود تصاویر آنها را به ثبت برساند. همچنین این تیم با استفاده از آهنگ Dreamscape توانسته حس مناسبی را هماهنگ با محتوای به وجود آورد.

تیم دوربین HiRise در مورد ویدیوی منتشر شده عنوان کرد این برآمدگی‌ها از لحاظ ارتفاع و عرض عادی به نظر می‌رسند، اما لایه‌های بالای برآمدگی‌ها تیره‌تر بوده و بسیاری از آنها به یکدیگر متصل هستند که تماشای آنها می‌تواند بیننده را به وجد بیاورد.

دهانه های اسرارآمیز مریخ

گفتنی است ناسا با هزینه‌ی حدود 40 میلیون دلاری دوربین پیشرفته HiRise را با وزن 65 کیلوگرم روی مدارگرد شناسایی مریخ نصب کرده است. این مدارگرد از سال 2006 در مدار مریخ در حال گردش بوده و طی این مدت با ثبت تصاویر متعدد توانسته اطلاعات بسیار مهمی را به زمین مخابره کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*