جیلی FX11

جیلی FX11؛ شاسی بلند کوپه هیبرید جدید چینی‌ها

جیلی FX11 جدیدترین شاسی بلند چینی‌ها و اولین شاسی بلند کوپه‌ی هیبرید Geely است که در ادامه به مشخصات فنی و تصاویر آن نگاهی خواهیم داشت.

باز هم یک محصول انقلابی و عجیب جدید از سرزمین چشم بادامی‌ها! به نظر می‌رسد که بازار شاسی‌ بلندهای کوپه‌ی جمع و جور حسابی داغ شده باشد. از پژو 408 جدید تا فراری Purosangue و خودروهای پرچمداری مثل مرسدس بنز GLC Coupe، همه و همه در این مهمانی حضور دارند. اما مگر می‌شود که چینی‌ها، در رقابت کلاس‌های جدید خودروها غایب باشند؟ البته که خیر! پس بیایید و به جدیدترین محصول جیلی سلام کنید.

معرفی جیلی FX11

جیلی FX11

این خودرو هیبریدی از سیستم محرک دیزل ” NordThor Hi-F” بهره می‌برد که جزو پیشرفته‌ترین سیستم‌های هیبرید جینی محسوب می‌شود. همچنین باید اشاره کنیم که این سیستم را در خودروهای دیگر جیلی مثل ” L Thor Hi·X ” و ” Xingyue L Thor Hybrid.” هم دیده بودیم. همچنین می‌دانیم که این خودرو بر اساس خودرو مفهومی ” Vision Starburst” طراحی شده است. این موضوع را می‌توان از سیستم چراغ‌های عمودی و پنج تکه‌ی آن هم حدس زد. لوگو جیلی هم در میان این چراغ‌ها خودنمایی می‌کند.

جیلی FX11

از کابین جیلی FX11 هم خبرهای جالبی به گوش می‌رسد. بر روی فرمان سه پره‌ی آن می‌توانید علامت “CMA” را ببینید. این نوشته به معنای ” Compact Modular Architecture” است؛ یعنی همان معماری و پلتفرمی که در خودروهای شاسی بلند جمع و جور جیلی استفاده می‌شود. همچنین بد نیست بدانید که این پلتفرم، یکی از شاهکارهای مربوط به همکاری جیلی – ولوو است.

جیلی FX11

به هر حال این تمام چیزی است که از این SUV هیبریدی می‌دانیم و برای دیدن تصاویر واضح آن باید تا 26 آگوست یعنی اواسط ماه آینده (تیر ماه) صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*