تبلت ارزان قیمت نوکیا T10

تبلت ارزان قیمت نوکیا T10 با پشتیبانی از سیم کارت معرفی شد

تبلت ارزان قیمت نوکیا T10 با یک نمایشگر ۸ اینچی، پشتیبانی از سیم کارت LTE، اسپیکرهای استریو و سیستم عامل اندروید ۱۲ گوگل معرفی شد.

اچ ام دی گلوبال امروز از تبلت جدید نوکیا T10 رونمایی کرد؛ یک تبلت ۸ اینچی با سخت افزار رده ابتدایی که وعده پشتیبانی نرم افزاری سه ساله را می‌دهد، از چیپست ساخت شرکت Unisoc قدرت می‌گیرد و در دو نسخه سیم کارت خور و Wi-Fi عرضه می‌شود.

تبلت ارزان قیمت نوکیا T10

نوکیا تی ۱۰ از چیپست Unisoc T606 قدرت می‌گیرد که یک CPU هشت هسته‌ای را شامل می‌شود. این پردازنده دارای دو هسته Cortex-A75 و شش هسته Cortex-A55 است. ظرفیت رم آن ۳ یا ۴ گیگ و حافظه داخلی آن ۳۲ یا ۶۴ گیگ است که می‌توانید با یک کارت microSD آن را به دلخواه خود ارتقا دهید. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلاش LED در پشت تبلت و یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی هم در جلوی آن حضور دارد.

تبلت ارزان قیمت نوکیا T10 از یک پنل نمایشگر ۸ اینچی LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی و گواهی Netflix HD است. از دیگر امکانات برجسته این تبلت اندرویدی می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، وای فای دوباند 802.11a/b/g/n/ac، بلوتوث نسخه ۵.۰ و یک سنسور مجاورتی (در نسخه LTE) اشاره کرد. باتری به کار رفته در زیر قاب این تبلت ۵۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از طریق یک پورت USB-C با توان حداقلی ۱۰ وات شارژ می‌شود. بنابراین نباید انتظار شارژ سریع آن را داشته باشید.

نوکیا از یک جفت اسپیکر استریو با برند OZO روی تبلت خودش استفاده کرده است. ضمناً می‌توان از این تبلت به عنوان یک نمایشگر ثانویه کامپیوتر استفاده کرد که بهره‌وری را به حداکثر می‌رساند.

به صورت پیش‌فرض اندروید ۱۲ روی این محصول نصب است و از قابلیت‌هایی مثل Google Kids Space و Entertainment Space بهره می‌برد. رنگ‌بندی این تبلت نیز محدود به تک رنگ آبی اقیانوسی می‌شود، در حالی که در برخی از بازارها یک قاب محافظ پلاستیکی شفاف نیز همراه آن داخل جعبه قرار می‌گیرد.

قیمت تبلت نوکیا T10

نوکیا نسخه وای فای این تبلت را با ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی، با قیمت ۱۵۹ دلار وارد بازار می‌کند. درحالی که هنوز قیمت نسخه سیم کارت خور این تبلت نامشخص است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*