تبلت HTC A101

اچ‌تی‌سی با معرفی تبلت HTC A101 به بازار تبلت‌ها بازگشت

تبلت HTC A101 از ورود دوباره اچ تی سی به بازار تبلت‌ها خبر می‌دهد. این یک تبلت میان‌رده با مشخصات مناسب، نمایشگر بزرگ و قیمت زیر ۴۰۰ دلار است.

کمپانی اچ تی سی مدتی بود از بازار موبایل و تبلت فاصله گرفته بود. این کمپانی پس از اینکه چند روز پیش از گوشی اچ تی سی Desire 22 Pro رونمایی کرد، اکنون با معرفی تبلت HTC A101 در آفریقای جنوبی و روسیه، از ورود مجدد خودش به بازار تبلت‌ها خبر داده است. اچ تی سی A101 یک تبلت ۱۰ اینچی با چیپست برند Unisoc، دوربین دوگانه و یک باتری بزرگ است. در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

امکانات و مشخصات تبلت HTC A101

تبلت جدید اچ تی سی از بدنه‌ای فلزی برخوردار است که یک نمایشگر ۱۰ اینچی LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل (فول اچ‌دی) در جلوی آن قرار دارد. این تبلت همچنین دارای پین‌های پوگو است که می‌توان به لطف آن یک کیبورد را به A101 متصل کرد.

در قلب تپنده این تبلت، چیپست Unisoc T618 حضور دارد که ۸ گیگ رم آن را همراهی می‌کند. ۱۲۸ گیگابایت هم حافظه داخلی پیش‌فرض این محصول است که با یک کارت حافظه microSD قادر به ارتقا آن هستید. تبلت اچ تی سی سیستم عامل اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند و از یک باتری بزرگ ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که با سرعت پایین ۱۰ وات می‌توان آن را شارژ کرد. و این یعنی چندین ساعت شارژ کامل تبلت طول خواهد کشید!

در پشت دیوایس دو دوربین حضور دارد که شامل سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی می‌شود. یک فلاش LED هم در کنار آن‌ها قرار دارد. با این دوربین‌ها شما می‌توانید عکاسی پرتره و فیلمبرداری 1080p انجام دهید. در جلوی دستگاه هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی با پشتیبانی از حالت زیباسازی خودکار، فیلمبرداری 720p و تشخیص چهره هوش مصنوعی حضور دارد.

تبلت HTC A101 به دکمه‌های تنظیم ولوم، دکمه پاور، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز مجهز است. علاوه بر این از وای فای ac، بلوتوث نسخه ۵.۰، اتصال سیم کارت LTE و GPS پشتیبانی می‌کند. ابعاد این تبلت برابر با ۲۴۵.۵ در ۱۶۰.۳ در ۸.۴ میلی‌متر و وزن آن ۵۳۰ گرم است.

تبلت HTC A101

در نهایت باید به قیمت تبلت جدید اچ تی سی اشاره کنیم. سازنده تایوانی این محصول را با قیمتی در حدود ۳۶۰ دلار و در دو نسخه خاکستری و نقره‌ای وارد بازارهای روسیه و آفریقای جنوبی می‌کند. مشخص نیست آیا آن‌ به دیگر بازارهای جهانی نیز راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*