اچ تی سی Desire 22 Pro

اچ تی سی Desire 22 Pro معرفی شد؛ بازگشت HTC به دنیای موبایل با یک میان‌رده

پس از مدت طولانی غیبت، HTC با معرفی یک گوشی میان‌رده به نام اچ تی سی Desire 22 Pro رونمایی کرد. این گوشی قابلیت‌های جذاب‌تری نسبت به گوشی‌های معمولی بازار دارد.

اچ تی سی پس از یک وقفه طولانی، سرانجام از یک گوشی جدی رونمایی کرد. اچ تی سی Desire 22 Pro جدیدترین ارائه از سوی شرکت تایوانی HTC است که طی سال‌های گذشته بیشتر روی فناوری واقعیت مجازی متمرکز شده بود. اچ تی سی دیزایر ۲۲ پرو یک گوشی میان‌رده با نمایشگر ۶.۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی LCD، چیپست اسنپدراگون ۶۹۶ و یک باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی است. آنچه که باعث خاص شدن این گوشی می‌شود، سازگاری آن با محصولات واقعیت مجازی HTC مثل هدست HTC Vive Flow است.

بازگشت HTC به همان بازاری که تعلق دارد

سازگاری با Viverse نقطه قوت این گوشی میان‌رده محسوب می‌شود که به شما اجازه می‌دهد با گوشی خود و اتصال به هدست‌های واقعیت مجازی بتوانید به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. اچ تی سی کیف پول Viverse را هم در اختیار کاربران این گوشی می‌گذارد تا دارایی‌های ارز دیجیتال و NFT‌هایشان را مستقیماً روی گوشی خود ذخیره کنند.

اچ تی سی Desire 22 Pro

HTC Vive Wallet

اچ تی سی Desire 22 Pro به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید f/2.4 و یک ماژول تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی f/2.0 نیز درون یک حفره کوچک روی نمایشگر آن گنجانده شده است.

اچ تی سی Desire 22 Pro

اولین گوشی سال ۲۰۲۲ اچ تی سی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ارتقا‌پذیر از طریق کارت microSD را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. سیستم عامل اندروید ۱۲ روی آن نصب است و یک باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع سیمی ۱۸ وات، شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم معکوس زیر قاب آن نهفته است. یک حسگر اثر انگشت هم روی فریم قاب ضد آب این گوشی (گواهی IP67) جای گرفته است.

قیمت گوشی اچ تی سی Desire 22 Pro

گوشی اچ تی سی در دو رنگ طلایی و مشکی و با قیمت ۴۰۴ دلار وارد بازار خواهد شد. پیش‌فروش این گوشی در برخی بازارها از همین امروز آغاز شده است.