فیس لیفت دی اس 7

فیس لیفت دی اس 7 با طراحی جذاب و موتور هیبریدی معرفی شد

فیس لیفت دی اس 7 معرفی شد. این شاسی بلند فرانسوی اکنون از طراحی جذاب و موتور هیبریدی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

شرکت فرانسوی دی اس به شکل رسمی از فیس لیفت دی اس 7 پرده برداشت. این شاسی بلند لوکس فرانسوی اکنون در نسخه فیس لیفت تغییرات ظاهری زیادی را تجربه کرده و شرکت سازنده برای آن یک موتور هیبریدی در نظر گرفته است. گفتنی است دی اس 7 فیس لیفت بر خلاف مدل‌های قبلی دیگر با پسوند کراس بک روانه بازار نخواهد شد.

مشخصات فیس لیفت دی اس 7

طراحی بیرونی

فیس لیفت دی اس 7

طراحان برای دی اس 7 فیس لیفت چراغ‌های جدیدی را در نظر گرفتند. همچنین این خودرو اکنون از فناوری هوشمند LED بهره می‌برد که باعث افزایش نوردهی خواهد شد. دی اس برای چراغ‌های جلو 84 دیود در نظر گرفته که باعث شده نوردهی این خودرو به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند.

علاوه بر این، طراحی چراغ‌های دی لایت این شاسی بلند لوکس فرانسوی نسبت به قبل تغییر پیدا کرده است؛ به گونه‌ای که این چراغ‌ها در هر طرف به 33 ال ای دی مجهز شدند و یک صفحه پلی کربنات هم‌رنگ بدنه نیز آنها را پوشانده است.

فیس لیفت دی اس 7

طراحان برای سپر این خودرو نیز اصلاحاتی را در نظر گرفتند و اکنون روی آن خطوط شکسته بیشتری نسبت به قبل به چشم می‌خورد. همچنین طرح مشبک استفاده شده در جلوپنجره نیز تغییر پیدا کرده است. تمام این تغییرات باعث شده تا دی اس 7 فیس لیفت به دی اس 4 جدید شبیه شود.

در نمای عقب فیس لیفت دی اس 7 شاهد چراغ‌‌های جدیدی هستیم. همچنین در عقب این خودرو عبارت کراس بک از کنار نام دی اس 7 حذف شده است. مشتریان می‌توانند برای این خودرو رینگ‌های جدید با طراحی متفاوت 18 تا 21 اینچی را سفارش دهند.

فیس لیفت دی اس 7

ضمن این که امکان سفارش پکیج دارک نیز برای این خودرو نیز وجود دارد که با سفارش آن برخی از عناصر طراحی بدنه این خودرو به رنگ سیاه درخواهند آمد که باعث اسپرت‌تر شدن این خودرو خواهند شد.

طراحی داخلی

ds 7 facelift

طراحان برای کابین دی اس بر خلاف بخش بیرونی تغییرات زیادی را در نظر نگرفتند. هنگام ورد به این خودرو شاهد یک نمایشگر 12 اینچی در وسط سیستم اطلاعات سرگرمی هستیم و در پایین آن نیز دسته دنده مشابه محصولات گروه PSA به چشم می‌خورد. با وجود این که بسیاری از محصولات جدید اتحاد استلانتیس به تعویض دنده با سیم و دسته دنده‌های مدرن مجهز شدند، اما دی اس همچنان دسته دنده دستی را برای این خودرو مناسب می‌داند.

نمایشگر وسط این خودرو اکنون جدیدترین ورژن از سیستم‌های DS را به نمایش می‌گذارد و از اندروید اتو و اپل کار پلی نیز به شکل بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به ترمز اضطراری هوشمند، تابلوخوان، سنسور نقطه کور، رادار خطی، کروز کنترل تطبیق‌پذیر و سیستم دید در شب پیشرفته اشاره کرد.

مشخصات فنی

ds 7 facelift

دی اس 7 فیس لیفت با موتورهای بنزینی، دیزل و پلاگین هیبریدی به بازار عرضه می‌شود. مشتریان می‌توانند موتورهای پایه تمام بنزینی 130 اسب بخاری و دیزلی 130 اسب بخاری را سفارش دهند. ضمن این که امکان سفارش سه موتور پلاگین هبریدی نیز برای این خودرو وجود دارد. تمام موتورهای پلاگین هبیبریدی این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ و پک باتری با ظرفیت 14.2 کیلووات ساعتی بهره می‌برند.

مدل پایه پلاگین هیبریدی این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با 225 اسب بخار را به تولید برساند که می‌توان دو نسخه قدرتمندتر آن را با قدرت 300 و 360 اسب بخار به همراه سیستم چهار چرخ محرک نیز سفارش داد. قدرتمندترین نسخه این خودرو با قدرت 360 اسب بخار نیز به شکل استاندارد از رینگ‌های 21 اینچی، ترمزهای 380 میلی‌متری و سیستم تعلیق ارتقا پیدا کرده بهره می‌برد.

نسخه قدرتمند فیس لیفت DS 7 در مدت 5.6 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. ضمن این که یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت در کلیه نسخه‌های پلاگین هیبریدی را بر عهده دارد. هرچند شرکت دی اس از آغاز رزرو خرید دی اس 7 فیس لیفت در بازار اروپا خبر داد، اما فروش کامل آن در ماه سپتامبر 2022 شروع خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*