اسنپدراگون 8 نسل 2

تاریخ رونمایی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 لو رفت

در حالی که زمان زیادی از معرفی تراشه های Snapdragon 8+ Gen 1 نگذشته، تاریخ رونمایی چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 به طور تصادفی لو رفت! این تراشه پرچمدار، امسال زودتر از موعد معرفی خواهد شد.

تکنولوژی با سرعت سرسام‌آوری در حال پیشرفت است و محصولات جدید این حوزه یکی پس از دیگری در حال رونمایی شدن زودتر از موعد هستند! در حالی که هنوز تراشه‌های اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به طور کامل فراگیر نشده‌اند، اطلاعاتی در خصوص زمان رونمایی از نسل بعدی این تراشه‌ها لو رفته است!

اطلاعات جدیدی که به طور تصادفی در وبسایت رسمی کوالکام درج شده است، زمانی برگزاری رویداد بعدی Snapdragon Summit که محل رونمایی از نسل بعدی چیپست‌های کوالکام، کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 است را لو می‌دهد! این اطلاعات البته بلافاصله پس از انتشار، از این وبسایت حذف شدند!

زمان رونمایی از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2

کوالکام معمولا اطلاعات رسمی پیرامون نسل جدید تراشه‌های خود را در ماه دسامبر منتشر می‌کند؛ با این وجود انتظار می‌رود که این اتفاق امسال زودتر از موعد رخ دهد؛ چراکه زمان برگزاری رویداد Snapdragon Summit امسال، 14 تا 17 نوامبر (23 تا 26 آبان) است.

اسنپدراگون 8 نسل 2

البته ممکن است به نظر بسیاری افراد، این اطلاعات شایعه به نظر برسند؛ اما با در نظر گرفتن اطلاعات درز کرده قبلی، می‌توان مطمئن شد که تراشه‌های جدید کوالکام امسال زودتر رونمایی خواهند شد.

در حال حاضر اطلاعات چندانی در خصوص مشخصات فنی این چیپست در دست نیست. مدتی پیش، افشاگر چینی معروف، Digital Chat Station، جزئیاتی را در خصوص این محصول فاش کرد. بر اساس این اطلاعات، شماره مدل این تراشه SM8550 خواهد بود و با کد رمز Kailua در دست ساخت قرار دارد.

این تراشه همچنین هشت هسته‌ای بوده و متشکل از یک هسته بزرگ کورتکس X3، دو هسته کوچکتر A720، دو هسته A710 و سه هسته بهینه کورتکس A510 است.

انتظار می‌رود تراشه‌های جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 توسط کمپانی تایوانی TSMC و با فناوری چهار نانومتری ساخته شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*