ردیاب هوشمند هواوی TAG

ردیاب هوشمند هواوی TAG ؛ ارزان قیمت و ضد آب

ردیاب هوشمند هواوی TAG با عملکردی شبیه به ایرتگ اپل معرفی شد. این ردیاب امنیتی که جلوی گم شدن وسایل شما را می‌گیرد، کمتر از ۱۵ دلار قیمت دارد.

هواوی امروز در کنار گوشی‌های سری نوا ۱۰ ، از نخستین محصول ردیاب محصولات خودش به نام هواوی TAG رونمایی کرد. آنطور که سازنده چینی می‌گوید، این ردیاب وزن ناچیز ۶ گرمی و ضخامت ۵.۶ میلی‌متری دارد. این دستگاه از فناوری جستجوی میدانی نزدیک با حداکثر قدرت صدای ۹۲ دسی‌بل پشتیبانی می‌کند و یک پنجره پاپ آپ نیز روی صفحه نمایش گوشی شما ظاهر می‌شود که وقتی دستگاهتان را جا بگذارید، به شما یادآوری می‌کند.

ردیاب هوشمند هواوی TAG

ردیاب هواوی تگ ، فناوری شناسایی دور برد اشیاء و کنترل موقعیت مکانی از راه دور از طریق شبکه “Find” هواوی از طریق صدها میلیون دستگاه هواوی در مجاورت دیوایس گم شده را ارائه می‌کند. این کمپانی تضمین می‌کند که اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی دستگاه گم شده و هم اطلاعات مسیریابی آن را به صورت گمنام و رمزگذاری شده ارائه خواهد کرد. علاوه بر این دارای یک عملکرد یادآور امنیتی طولانی مدت برای جلوگیری از ردیابی هواوی تگ توسط افراد سودجو است.

از دیگر ویژگی‌های جذاب ردیاب هواوی می‌توان به داشتن گواهی ضد آب و ضد گرد و غبار IP67، یک باتری با بیش از یک سال شارژدهی و یک جاسوئیچی چرمی (به صورت جداگانه فروخته می‌شود) اشاره کرد.

ردیاب هوشمند هواوی TAG

قیمت ردیاب هواوی TAG

ردیاب هوشمند هواوی تگ با قیمت ۱۴ دلار عرضه می‌شود. البته اگر پک چهار تایی آن را تهیه کنید قیمتش ۴۴ دلار است و جاسوئیچی چرم آن هم با قیمت ۱۰ دلار ارائه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*