لپ تاپ ریلمی نوت بوک ایر

لپ تاپ ریلمی نوت بوک ایر با وزن ۱.۳۶ کیلوگرمی معرفی شد

لپ تاپ ریلمی نوت بوک ایر با وزن پایین و ضخامت کم معرفی شد. این محصول خوش قیمت از خنک‌کننده مایع و پردازنده نسل یازدهمی اینتل نیز برخوردار است.

ریلمی ساعاتی پیش از گوشی قابل انتظار Realme GT 2 Master Explorer Edition در چین رونمایی کرد. اما به همراه آن یک لپ تاپ جدید به نام ریلمی نوت بوک ایر نیز معرفی شد.

لپ تاپ جدید گوشی‌ساز چینی، ضخامت کم و وزن پایینی دارد. به عبارتی دیگر آن را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که کاربرانش بدون دردسر بتوانند لپ تاپ‌شان را با خود حمل کنند. بنابراین اگر شغل شما طوری است که دائم باید لپ تاپ‌تان را با خود به این طرف و آن طرف ببرید، این گزینه جذابی محسوب می‌شود. وزن آن تنها ۱.۳۶ کیلوگرم و ضخامتش هم ۱۴.۹ میلی‌متر است. یکی دیگر از برجسته‌ترین ویژگی‌های این لپ تاپ، ضخامت بسیار ناچیز ۴.۹ میلی‌متری حاشیه‌های اطراف نمایشگر است. در مقایسه با آن، حاشیه‌های صفحه نمایش مک بوک ایر M1 اپل ۸.۹ میلی‌متر است.

لپ تاپ ریلمی نوت بوک ایر

زیر قاب این لپ تاپ پردازنده نسل یازدهمی Core i3 اینتل به همراه ۸ گیگابایت رم قرار گرفته است. علاوه بر این در دو پیکربندی حافظه ارائه می‌شود که شامل نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی SSD می‌شود. در جلوی دیوایس یک نمایشگر با نسبت ۱۶ به ۱۰ و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی و نسبت ابعاد صفحه به بدنه ۸۸ درصدی حضور دارد. بدنه لپ تاپ ریلمی نوت بوک ایر تماماً از جنس فلز است، به سیستم خنک کننده مایع VC با فن دوگانه مجهز بوده و از یک باتری ۶۵ وات ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ برخوردار است. همچنین برای افزایش بهره‌وری، هماهنگی خوبی با گوشی‌های کمپانی ریلمی دارد.

قیمت لپ تاپ ریلمی نوت بوک ایر

لپ تاپ Realme با قیمت پایه ۴۴۵ دلاری برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و قیمت ۴۸۹ دلاری برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. رنگ‌بندی این دستگاه هم شامل دو رنگ خاکستری (Sky Gray) و آبی (Ice Blue) می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*