نمایشگاه الکامپ

نماینده مجلس: برگزاری نمایشگاه الکامپ در ماه محرم صلاح نیست

یک نماینده مجلس با انتقاد از زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ در ماه محرم گفت این نمایشگاه فضایی شاد دارد و برگزاری آن در دهه محرم صحیح نیست.

ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ مدتی قبل اعلام کرد این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از 10 تا 13 مرداد 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، اما همزمانی برگزاری این نمایشگاه با دهه محرم با انتقادهایی همراه شده است.

برگزاری نمایشگاه الکامپ در ماه محرم صلاح نیست

لطف الله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با انتقاد از زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ عنوان کرد سمت و سوی فکری مردم در ایام محرم کاملا روحانی است. وی افزود با توجه به این که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فضای شادی دارد، به همین دلیل برگزاری آن در دهه محرم صلاح نبوده و در خصوص تغییر زمان‌بندی این نمایشگاه به وزیر تذکر خواهیم داد.

سیاهکلی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد ایام محرم زمان مناسبی برای برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نیست؛ زیرا مردم در این ایام خواهان برگزاری مراسم‌های مذهبی هستند و سمت و سوی فکری آنها به سمت عزاداری برای اباعبدالله است.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد حضور در نمایشگاه‌ها در ایام محرم در راستای فرهنگ ما نبوده و حتما به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر خواهیم داد تا برای جابجایی زمان برگزاری آن تصمیم‌گیری کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*