ثبت نام اینترنت رایگان

آغاز ثبت نام اینترنت رایگان برای دهک‌های کم‌درآمد

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد سرپرستان خانوار دهک‌های کم درآمد تا پایان هفته می‌توانند مراحل ثبت نام اینترنت رایگان را انجام دهند.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مدتی قبل اعلام کرد برای سه دهک درآمدی پایین جامعه بسته اینترنتی رایگان را در نظر گرفتیم و این بسته برای افرادی که یارانه 400 هزار تومانی دریافت می‌کنند، ارائه خواهد شد. وی افزود این بسته‌ها هر چهار ماه یک بار به شکل دائمی ارائه شده و سرپرستان خانوار می‌توانند با انجام ثبت نام از آنها بهره‌مند شوند.

جزئیات ثبت نام اینترنت رایگان

در همین راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد تا به امروز 758 هزار و 562 سرپرست خانوار از سه دهک اول که یارانه دریافت می‌کنند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و کد USSD برای دریافت اینترنت رایگان مراحل ثبت نام را انجام دادند.

طبق گزارش وزارت ارتباطات، تاکنون 102 هزار و 903 سرپرست خانوار از بستر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و حدود 655 هزار و 659 نفر نیز از طریق کد USSD مراحل ثبت نام را انجام دادند. ضمن این که حدود 10 میلیون و 149 هزار و 710 استعلام نیز از طریق کد USSD به انجام رسیده است.

بر اساس اعلام وزارت ارتباطات، سرپرستان خانوار سه دهک کم درآمد که یارانه دریافت می‌کنند تا پایان هفته جاری با مراجعه به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir یا با شماره‌گیری کد دستوری #۱۲۳۴*۴* می‌توانند برای دریافت این بسته مراحل ثبت نام را انجام دهند.