نسل جدید لپ تاپ های لنوو لژیون

نسل جدید لپ تاپ های لنوو لژیون با پردازنده نسل ۱۲ اینتل معرفی شد

نسل جدید لپ تاپ های لنوو لژیون – Lenovo Legion مجهز به پردازنده‌های نسل ۱۲ اینتل، سخت افزار مخصوص گیم و کارت گرافیک RTX 3070 Ti معرفی شدند.

لنوو شب گذشته در رویداد «هوشمندانه‌تر تجربه کن» خود که شب گذشته در هند برگزار شد، از نسل جدید لپ تاپ‌های برند Legion خود رونمایی کرد. لنوو Legion 5i ،Legion 5i Pro و Legion Slim 7i جدیدترین لپ تاپ های سری لنوو لژیون هستند.

امکانات نسل جدید لپ تاپ های جدید لنوو لژیون

همه‌ی دستگاه‌های این خانواده به پردازنده نسل دوازدهمی اینتل مجهز هستند، عملکرد گرافیکی بهتری دارند، عمر باتری آن‌ها طولانی‌تر شده و بخشی از مسیر «نوآوری هوشمندانه‌تر» کمپانی لنوو هستند. این سه لپ تاپ جدید سری لنوو لژیون، ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کنند و به صورت پیش‌فرض نسخه خانگی و دانش آموزی مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱ روی آن‌ها نصب شده است.

نسل جدید لپ تاپ های لنوو لژیون

مدل‌های لژیون 5i و 5i Pro ظاهر مدرنی دارند و به یک باتری ۸۰ وات ساعتی مجهز هستند که در عرض ۳۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود. برای اطمینان پیدا کردن از تجربه گیمینگ بی عیب و نقص هم، نسل دوم موتور هوش مصنوعی لنوو، بازی را تحلیل و بررسی می‌کند و باعث بهبود FPS و عملکرد سیستم تا ۲۰ درصد می‌شود.

تیم پشتیبانی لنوو که متشکل از گروهی از افراد متخصص در زمینه‌های نرم افزاری و سخت افزاری است، به صورت تلفنی، ایمیلی و چت در کنار کاربران نسل جدید لپ تاپ های لنوو لژیون هستند. لنوو همچنین هاب‌های مخصوص گیمینگی مثل Lenovo Legion Arena را هم در اختیار کاربرانش می‌گذارد که در سراسر دنیا از طریق فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت در دسترس هستند.

اما ستاره درخشان رویداد لنوو، لژیون 7i Slim، یک لپ تاپ گیمینگ سبک با وزنی کمتر از ۲ کیلوگرم است. زیر قاب این لپ تاپ پردازنده Core i9-12900H اینتل حضور دارد و در صورت درخواست مشتری، کارت گرافیک RTX 3070 Ti نیز روی آن نصب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*