دهه 2010 میلادی

بهترین فیلم های اکشن دهه 2010 میلادی

دهه 2010 میلادی یکی از جذاب‌ترین دهه‌های تاریخ سینمای جهان است. در ادامه با معرفی 20 مورد از بهترین فیلم های اکشن این دهه با ما همراه باشید.

دهه 2010 میلادی یک دهه خارق‌العاده‌ برای تغییر و نوآوری در دنیای فرهنگ عامه بود. بین سال‌های 2010 تا 2019، تحولات زیادی در محافل فرهنگ پاپ رخ داد که شامل صنعت سینما نیز می‌شود. جوکر اولین فیلم با رتبه R بود که یک میلیارد دلار فروش داشت، انگل اولین فیلم خارجی بود که برنده اسکار بهترین فیلم شد و در آن سال‌ها فیلم‌های ابرقهرمانی بر باکس آفیس حکومت می‌کردند و هالیوود نیز در حال تکامل بود.

در این دهه شاهد روزهایی بودیم که سینما با کمک نفوذ بیشتر فناوری، موفق شد تا جذابیت بیشتری پیدا کند و به همین علت عناوین خیره‌کننده‌ای از راه رسیدند که تماشاگران را بیش از قبل تحت تاثیر قرار دادند.

در حالی که بسیاری ممکن است این دهه را به خاطر تسلط MCU به یاد بیاورند، ولی در واقع دهه 2010 میلادی زمان شکوفایی و نوآوری فیلم های اکشن بود. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا 20 مورد از بهترین فیلم های اکشن دهه 2010 میلادی را انتخاب کرده‌ و به معرفی مختصری از آن‌ها پرداخته‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

فیلم های اکشن ماندگار دهه ۲۰۱۰

تلقین (Inception)

فیلم های اکشن دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2010
  • بازیگران: لئوناردو دی کاپریو، جوزف گوردون-لویت، الیوت پیج، تام هاردی، کن واتانابه، ماریون کوتیار
  • کارگردان: کریستوفر نولان

آیا این واقعیت است یا فقط یک رویا؟ این اثر شاهکار کریستوفر نولان، مملو از پیچ و تاب‌های حیرت‌انگیز و داستان‌سرایی جذاب است. این فیلم همچنین با ژانری اکشن و علمی تخیلی آغشته است که شما را به این فکر می‌اندازد که چه چیزی واقعی است و چه چیزی غیرواقعی.

این فیلم در مورد ضمیر ناخودآگاه افراد است. لئوناردو دی‌کاپریو در اینجا نقش یک دزد حرفه‌ای را بازی می‌کند که با نفوذ کردن به ضمیر ناخودآگاه افراد، افکار آن‌ها را می‌دزدد. این فرد که در ایالات متحده آمریکا تحت تعقیب است، با پیشنهاد پاک شدن سابقه‌اش در ازای یک کار غیرممکن روبه‌رو می‌شود و زندگی‌اش تغییر می‌کند.

سرآغاز در ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۰ به صورت جهانی در سینماهای معروف سراسر دنیا به نمایش درآمد. این فیلم توانست بیش از ۸۲۶ میلیون دلار در جهان فروش داشته باشد و به چهارمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۰ تبدیل شود.

هانا (Hana)

فیلم های اکشن دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2011
  • بازیگران: سورشا رونان، اریک بانا، کیت بلانشت، اولیویا ویلیامز، تام هالندر، پال برچرد
  • کارگردان: جو رایت

این فیلم یک جلوه بصری برای ضرب‌المثل «هرگز یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید» است. هانا هلر (سورشا رونان) نوجوانی 16 ساله است که معصوم و بی گناه به نظر می‌رسد، اما او در واقع توسط پدرش اریک هلر در فنلاند تمرین داده می‌شود تا تبدیل به یک آدمکش حرفه‌ای شود.

انعطاف‌پذیری و مهارت‌های جنگی هانا در این فیلم، یادآور جیسون بورن جوان است. هانا یکی از بهترین فیلم‌ها در سری فیلم‌های جاسوسی به حساب می‌آید و در زمان اکران توانست نظر تماشاگران را به خود جلب کند.

حسابدار (The Accountant)

فیلم های اکشن دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2016
  • بازیگران: بن افلک، آنا کندریک، جی کی سیمونز، جان برنتال، سینتیا آدای رابینسون
  • کارگردان: گاوین اوکانر

وقتی به حسابداران فکر می‌کنید، چیزی که معمولاً در مورد ظاهر آن‌ها به ذهنتان می‌رسد فردی عینکی و محافظه کار است. کریستین ولف (بن افلک) در این فیلم در نگاه اول کاملا با این تصورات مطابقت دارد. کریستین در ابتدا خود را یک حسابدار معرفی می‌کند اما در واقع کار اصلی او رسیدگی به معادلات پیچیده‌ی مالیاتی برای گروه‌های خلافکار در سطح جهانی است.

این حسابدار مبتلا به اوتیسم است و در دوران کودکی به دلیل ابتلا به این بیماری توان برقراری رابطه با اطرافیانش را نداشت. ولی او در عین حال ویژگی‌های خاص دیگری نیز دارد: او یک نابغه ریاضی محسوب می‌شود و همچنین توسط پدرش مهارت‌های رزمی را یاد گرفته است.

این فیلم در اولین هفته اکران در سینماهای آمریکای شمالی توانست با فروش 24 میلیونی خود در سطح بالایی از جدول پرفروشترین فیلم‌ها قرار بگیرد.

کرید (Creed)

فیلم های اکشن دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2015
  • بازیگران: مایکل بی.جردن، سیلوستر استالونه، تسا تامپسون، فیلیسیا رشاد، آنتونی بلیو
  • کارگردان: رایان کوگلر

راکی بالبوآ (سیلوستر استالونه) موافقت می‌کند که پسر حریف و دوست رینگ سابق خود، آدونیس کرید (مایکل بی. جردن) را در این فیلم آموزش دهد که در نهایت به یک ستاره جدید تبدیل شده و میراث بوکس اسب نر ایتالیایی را ادامه می‌دهد.

کرید در واقع داستان آشنای سری فیلم‌های راکی و در مجموع آثار ورزشی است. در این اثر خارق‌العاده‌، مرد جوانی که در انواع مشکلات اجتماعی غوطه‌ور شده با کمک مشت زنی و رینگ بوکس قصد موفقیت دارد. کرید توانست عنوان تنها فیلم ورزشی موجود در این فهرست را به لطف صحنه‌های مبارزه و حماسی خود به دست آورد.

این فیلم در حول محور کلمه «توانستن» می‌چرخد و کارگردان سعی دارد مفهوم خواستن توانستن است را در این اثر به‌نمایش بگذارد. فیلم کرید در ۲۵ و ۲۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ در آمریکا و کانادا اکران شد و توانست برنده و عضو لیست ده فیلم برتر هیئت ملی بازبینی فیلم در دهه 2010 میلادی شود.

بیبی راننده (Baby Driver)

فیلم های اکشن دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2017
  • بازیگران: انسل الگورت، لیلی جیمز، کوین اسپیسی، جان هام، جیمی فاکس، جان برنتال
  • کارگردان: ادگار رایت

کمتر کارگردانی می‌داند که چگونه هنر موسیقی را با ژانر اکشن ترکیب کند و یک اثر فوق‌العاده بسازد، اما ادگار رایت موفق به انجام این کار شد. Baby Driver که با سکانس‌های رانندگی خیره‌کننده فیلم‌برداری شده است، با یک موسیقی متن فوق‌العاده تنظیم شده است که در اصل یک موزیکال تعقیب و گریز ماشین را به‌نمایش می‌گذارد.

ابتدا فیلم‌برداری این فیلم قرار بود در لس آنجلس انجام شود، اما کارگردان تصمیم گرفت مکان فیلم‌برداری را به آتلانتا تغییر دهد. بیبی راننده بازخوردهای خوبی را از طرف رسانه‌ها دریافت کرد و موفق شد ۲۲۶٫۳ میلیون دلار فروش داشته باشد. با این آمار فروش بالا، بچه راننده به چهل‌ودومین فیلم پرسود سال ۲۰۱۷ و پرسودترین فیلم رایت در دهه 2010 میلادی تبدیل شد.

بلوند اتمی (Atomic Blonde)

دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2017
  • بازیگران: شارلیز ترون، جیمز مک آووی، جان گودمن
  • کارگردان: دیوید لیچ

بلوند اتمی، فیلمی بر اساس رمان گرافیکی «سردترین شهر» است که در سال 2012 نوشته شده. داستان آن در مورد جاسوسی است که وظیفه پیدا کردن لیستی از مأموران دوجانبه را دارد که در حال قاچاق به غرب هستند.

این فیلم با وجود نگاه سختگیرانه مخاطبان، توانست به فیلمی موفق و پرمخاطب تبدیل شود. برخی از تماشاگران می‌گویند فیلم این موفقیت را مدیون حضور شارلیز ترون است. این اثر خارق‌العاده‌ برای اولین بار در جشنواره جنوب از جنوب غربی و در تاریخ 12 مارس سال 2017 اکران شد.

جک ریچر (Jack Reacher)

دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2012
  • بازیگران: تام کروز، روزاموند پایک، دیوید اویلوو، رابرت دووال، وارنر هرتزوگ، جی کورتنی
  • کارگردان: کریستوفر مک کواری

این فیلم اکشن بر اساس رمان «یک شات» نوشته لی چایلد ساخته شده است. تام کروز در این اثر در نقش شخصیت اصلی حضور دارد و به فیلم جذابیت خاصی بخشیده است.

داستان این فیلم در مورد یک تک تیرانداز به نام جیمز بار است که ۵ انسان را به قتل می‌رساند و دستگیر می‌شود. جیمز طی بازجویی می‌گوید می‌خواهد شخصی به نام جک ریچر را ببیند. ریچر یک کارآگاه است که به خواسته جیمز بار مسئول پرونده او می‌شود. پس از تحقیقات فراوان، کارآگاه ریچر متوجه می‌شود که بار بیگناه است و طعمه افراد دیگری شده و تیرانداز اصلی کس دیگری بوده است. در ادامه او خودش تصمیم به مبارزه با آن‌ها می‌گیرد.

اسکات پیلگریم در برابر دنیا (Scott Pilgrim vs The World)

فیلم های اکشن دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2010
  • بازیگران: مایکل سرا، مری الیزابت وینستد، جیسون شوارتزمن، کایران کالکین، کریس ایوانز، آنا کندریک، آلیسون پیل
  • کارگردان: ادگار رایت

این فیلم کمدی رمانتیک و اکشن از روی کمیکی به همین نام ساخته شده است. صحنه‌های مبارزه جذاب، طنز هوشمندانه، و طرحی مبتنی بر رمان گرافیکی به همین نام، همگی با ارجاعات بازی‌های ویدیویی، موسیقی متن قاتل و افشای این که وگان‌ها قدرت‌های روانی دارند، این اثر را تبدیل به یکی از برترین فیلم‌ های دهه 2010 میلادی کرده است.

فیلم داستان یک پسر جوان ۲۲ ساله‌ به نلم اسکات پیلگریم را روایت می‌کند که در تورنتو زندگی می‌کند. اسکات پیلگریم گیتاریست است و همراه با دوستانش گروه راکی را تشکیل داده‌اند و در یک گاراژ خانه می‌نوازند.

این اثر زیبا پس از انتشار در سال 2010 حدود 47 میلیون فروش در سراسر جهان داشته و نظرات مثبتی را از طرف بینندگان دریافت کرده است.

دانکرک (Dunkirk)

دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2017
  • بازیگران: فیون وایتهد، تام گلین-کارنی، هری استایلز، تام هاردی، مارک رایلنس، کنت برانا
  • کارگردان: کریستوفر نولان دانکرک

دانکرک با استفاده از ژانر جنگی و دیالوگ‌های حماسی، اتفاقاتی از جنگ جهانی دوم را به شیوه‌ای دراماتیک و واقع گرایانه و با استفاده از صحنه‌های شگفت‌انگیز به تصویر کشیده است. داستان این فیلم در جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده و دربارهٔ تخلیه نیروهای بریتانیا، فرانسه و بلژیک از شهر دانکرک در فرانسه است.

داستان این اثر در مورد سربازانی متحد از انگلیس، کانادا، بلژیک و فرانسه است که توسط سربازان مسلح آلمانی در سواحل دانکرک محاصره شده‌اند. فیلم‌برداری دانکرک در فرانسه شروع و در لس آنجلس به اتمام رسید و در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۱۷ به روی پرده سینما رفت.

قطار بوسان (Train to Busan)

فیلم های اکشن دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2016
  • بازیگران: گونگ یو، ما دونگ سوک، جونگ یو می
  • کارگردان: یون سانگ هو

قطار بوسان فیلمی اکشن، ترسناک و هیجان‌انگیز درباره‌ی زامبی‌ها و محصول سینمای کره جنوبی است. داستان این فیلم زمانی شروع می‌شود که ویروسی مرگبار و خطرناک در کره جنوبی شیوع پیدا می‌کند. در همین حین، افرادی در قطار در حال سفر از سئول به بوسان هستند. این افراد در طول مسیر خود با موانعی رو به رو می‌شوند و باید برای زنده ماندن خود تلاش کنند.

این فیلم در 7 آگوست سال 2016 منتشر شد و با بازدید 10 میلیونی خود رکورد بیشترین تماشاگران را شکست.

اسکای فال (Skyfall)

دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2012
  • بازیگران: دنیل کریگ، جودی دنچ، خاویر باردم، نائومی هریس، رالف فاینس، آلبرت فینی
  • کارگردان: سام مندس

جیمز باند (دنیل کریگ) بیش از 60 سال و در 26 فیلم این سری بازی کرده است و این‌بار دنیل کریگ برای سومین بار در نقش جیمز باند ظاهر می‌شود. خاویر باردم نیز نقش رائول سیلوا (شخصیت منفی فیلم) را در این فیلم اجرا می‌کند. با حضور این دو بازیگر، این فیلم توانسته است تاکنون عنوان پرفروشترین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند را به نام خود ثبت کند.

داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که مأموریت جیمز باند در استانبول شکست می‌خورد. از طرف دیگر سازمان MI6 مورد حمله قرار می‌گیرد و در این حین جیمز باند بازمی‌گردد. فردی به اسم خانم M (جودی دنچ) از او می‌خواهد که مردی به نام رائول سیلوا که تهدیدی بزرگ برای سازمان است را بیابد.

این فیلم در ۹ نوامبر سال ۲۰۱۲ و در ایالات متحده آمریکا منتشر و با استقبال وسیع تماشاگران روبه‌رو شد.

ماموریت: غیرممکن-فال اوت (Mission: Impossible – Fallout)

فیلم های اکشن دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2018
  • بازیگران: تام کروز، هنری کاویل، وینگ ریمز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، الک بالدوین، آنجلا باست، میشل موناگان
  • کارگردان: کریستوفر مک‌کواری

مأموریت: غیرممکن – فال‌اوت، ششمین فیلم از مجموعه فیلم‌های مأموریت: غیرممکن است که با ژانر اکشن و جاسوسی توانسته نگاه بسیاری از مخاطبان را به خود جذب کند. این‌بار ایتن هانت و گروهش وظیفه دارند سه کلاهک گمشده که دارای پلوتونیم هستند را پیدا کنند. در همین میان، یک مامور سی‌ای‌ان به آن‌ها می‌پیوندد و تمام فعالیت آن‌ها را زیر نظر می‌گیرد.

این فیلم در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۸ به صورت جهانی اکران شد و موفق شد در اکران جهانی خود ۷۹۰٫۶ میلیون دلار فروش داشته باشد.

ایپ من ۳ (Ip Man 3)

دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2015
  • بازیگران: دانی ین، جین ژانگ، لین هونگ، پاتریک تام، کاره‌نا نگ، کنت چنگ، برایان لیانگ، لوئیس ژیانگ، دنی چان، مایک تایسون
  • کارگردان: ویلسون ییپ

فیلم Ip Man، داستان زندگی استاد بزرگ هنرهای رزمی Wing Chun را به تصویر کشیده که مشهورترین شاگردش بروس لی بوده است. مجموعه فیلم‌های ایپ من مملو از صحنه‌های مبارزه با طراحی زیبا هستند که این فرنچایز به آن‌ها معروف است و شامل نسخه جوانی از بروس لی است.

در این سری از فیلم‌های ایپ من نیز همانند دو قسمت قبلی، بر اصالت سرزمین کهن چین به‌عنوان نماینده مردم شرقی، در مقابل قدرت طلبی و جاه طلبی‌های نظام سرمایه‌داری و نژادپرستانه غربی مانور داده شده است.

لبه‌ی فردا (Edge of Tomorrow)

فیلم های اکشن دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2014
  • بازیگران: تام کروز، امیلی بلانت، بیل پکستون، برندان گلیسون
  • کارگردان: داگ لیمان

در فیلم لبه فردا، تام کروز نقش شخصیتی را بازی می‌کند که به ندرت دیده شده است که او نقشش را بپذیرد: یک آدم ترسو. او در اینجا یک افسر روابط عمومی است که بدون هیچ تجربه جنگی توسط مافوق خود دستور دارد در خط مقدم یک عملیات بسیار مهم علیه بیگانگان شرکت داشته باشد.

این فیلم برگرفته از رمان ژاپنی «فقط باید بکشی» از هیروشی ساکورازاکا است و در ۳۰ مه ۲۰۱۴ در ۲۸ کشور شامل بریتانیا، برزیل، آلمان و اسپانیا اکران شد. این فیلم با بازی فوق‌العاده تام کروز و امیلی بلانت، توانست بیش‌از ۳۷۰ میلیون دلار در اکران جهانی فروش داشته باشد و نقدهای مثبتی را از سمت تماشاگران دریافت کند.

سریع 5 (Fast Five)

دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2011
  • بازیگران: وین دیزل، پل واکر، دواین جانسون، جوردانا بروستر، تایریس گیبسون، گال گدوت، سونگ کانگ، لوداکریس
  • کارگردان: جاستین لین

این فیلم پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سریع است. این مجموعه فیلم آمریکایی که با ژانر اکشن، تعقیب و گریز، هیجانی و سرقت ساخته شده است، در سراسر دنیا محبوبیت بسیار زیادی دارد و جزو برترین فیلم‌های دهه 2010 میلادی محسوب می‌شود.

جریان این فیلم که در ریودوژانیرو اتفاق می‌افتد، برای اولین بار بسیاری از بازیگران گروه‌های قبلی را گرد هم می‌آورد، شخصیت لوک هابز (دواین جانسون) را معرفی می‌کند و بیشترین دزدی از طاق را در تاریخ سینما دارد.

کینگزمن: سرویس مخفی (Kingsman: The Secret Service)

دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2014
  • بازیگران: کالین فرث، تارون اگرتون، ساموئل ال جکسون، مایکل کین، مارک استرانگ، سوفیا بوتلا
  • کارگردان: متیو وان

این فیلم بر اساس کتاب کامیک سرویس مخفی که توسط دیو گیبونس و مارک میلار نوشته شده، ساخته شده است. این محصول مشترک ایالات متحده و بریتانیا توانست فروشی ۴۱۴٫۳ میلیون دلاری داشته باشد.

داستان فیلم در مورد یک سازمان جاسوسی مخفی است که در آن یک مأمور مخفی بسیار ماهر، یک جوان بی‌تجربه ولی بااستعداد را به خدمت می‌گیرد و شروع به تربیت این پسر در دوره‌های آموزشی آژانس جاسوسی می‌کند.

دِرِد (Dredd)

فیلم های اکشن دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2012
  • بازیگران: کارل اربن، اولیویا ترلبی، وود هریس، لینا هیدی
  • کارگردان: پیت تراویس

نسخه 2012 این فیلم بازنمایی واقعی‌تری از کمیک شنی بود که فیلم بر اساس آن ساخته شده است. استفاده از حرکات آهسته و طنز دارک در این فیلم اکشن باعث جذب تماشاگران شده و این فیلم چند ملیتی را به یک اثر جذاب تبدیل کرده است.

فیلم دِرِد در مورد یک مأمور پلیس است که به همراه کار آموز خود برای از بین بردن یک گروه گنگستری که در کار تولید بعضی داروهای خاص هستند، تیمی را تشکیل می‌دهد و به جنگ با آن‌ها می‌رود.

یورش 2 (The Raid 2)

دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2014
  • بازیگران: ایکو اویس، آریفین پوترا، تیو پاکوسادوو، اوکا آنتارا، الکس آباد، جولی استل
  • کارگردان: گارث اونس

به ندرت پیش می‌آید که دنباله‌ای از نسخه قبلی خود پیشی بگیرد، اما به طرز شگفت‌انگیزی یورش 2 بسیار بهتر از نسخه اولیه خود ظاهر شد و در لیست شاهکارهای باورنکردنی دهه 2010 میلادی قرار گرفت.

پس از خالی کردن یک ساختمان پر از گانگستر در فیلم یورش 1، اکنون مامور تازه‌کار جاکارتا راما (ایکیو ایویس) قصد دارد در کنار خانواده خود زندگی آرامی را شروع کند ولی دشمنانش او را رها نمی‌کنند و او دوباره مجبور به مبارزه می‌شود. این امر موجب می‌شود که راما نزد یک پلیس باسابقه رفته و از او برای نابودی یک شرکت جنایی کمک بخواهد.

جان ویک (John Wick)

دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2014
  • بازیگران: کیانو ریوز، مایکل نیکویست، آلفی آلن، آدریان پالیکی، ایان مک شین، جان لگویزامو، ویلم دافو
  • کارگردان: چاد استاهلسکی

جان ویک فیلمی آمریکایی در ژانر اکشن و مهیج است که تاکنون 3 نسخه از آن اکران شده است.

در داستان این فیلم، جان ویک (کیانو ریوز) یک آدم‌کش بازنشسته سازمان مافیایی است که همسرش به دلیل سرطان فوت می‌کند و سگی را برای او به یادگار می‌گذارد. جان با آن سگ ارتباط گرفته و به او وابسته می‌شود. تا اینکه یک روز چند فرد روسی سگ او را می‌کشند. پس از این ماجرا، جان ویک با خشم و بدون هیچ احساسی به سراغ آن‌ها رفته و یک انتقام‌جویی را آغاز می‌کند.

مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road)

دهه 2010 میلادی

  • سال تولید: 2015
  • بازیگران: شارلیز ترون، تام هاردی، نیکلاس هولت، هیو کیز برن، رزی هانتینگتون وایتلی، رایلی کیو، زوئی کراویتز
  • کارگردان: جورج میلر

نه تنها در فهرست فیلم های اکشن دهه 2010 میلادی، بلکه در اغلب لیست های بهترین فیلم های دهه گذشته نیز اسم مکس دیوانه: جاده خشم به کارگردانی جورج میلر به چشم می‌خورد. جاه‌طلبی‌های میلر، جدیدترین نسخه سری فیلم‌های مکس دیوانه را در 10 نامزد جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین فیلم و کارگردانی کرد که برای یک فیلم اکشن بی‌سابقه بود.

این محصول، یک فیلم اکشن پسا-آخرالزمانی استرالیایی است و در یک زمین بیابانی پسا آخرالزمانی که در آن بنزین و آب کالاهای کمیاب هستند، اتفاق می‌افتد. مکس راکاتانسکی در این فیلم به نیروهای امپراتور فیوریوسا می‌پیوندد تا با یک کامیون تانکر زرهی از دست رهبر فرقه ایمورتان جو و ارتشش فرار کند و به یک نبرد جاده‌ای طولانی منجر شود.

بازی‌های درخشان بازیگران، طرحی ساده و در عین حال جذاب با فراخوان‌های قبلی، بدلکاری‌های خیره‌کننده، و جلوه‌های بصری جذاب، مکس دیوانه: جاده خشم را تبدیل به یک کلاسیک معرکه و یکی از بهترین فیلم‌های اکشن نه تنها در دهه 2010 میلادی، بلکه در تمام دوران‌ها کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*