قاب فیک آیفون ۱۴

هنوز آیفون ۱۴ معرفی نشده، چینی‌‌ها قاب فیک آن را تولید کردند!

تصاویری از قاب های فیک آیفون ۱۴ اپل که توسط چینی‌ها تولید شده به بیرون درز کرده است. این مهر تأییدی بر طراحی دوربین آیفون‌های بعدی است.

اپل تا ۲ ماه دیگر از گوشی‌های جدید سری آیفون ۱۴ خودش رونمایی می‌کند. با توجه به شایعات زیادی که از این محصولات به گوش می‌رسد و حتی برخی از فایل‌های CAD و رندرهای این گوشی‌ها نیز به بیرون درز کرده که می‌تواند طراحی آن‌ها را فاش کند، برخی از شرکت‌های تولیدکننده چینی، تولید قاب محافظ فیک آیفون ۱۴ را آغاز کرده‌اند!

قاب فیک آیفون ۱۴ در رنگ‌بندی متنوع!

قاب فیک آیفون ۱۴

یکی از کاربران توییتر با نام Majin Bu تصویری را منتشر کرده که قاب های محافظ فیک خانواده آیفون ۱۴ را نشان می‌دهد. در تصویر بالا، شما می‌توانید چهار قاب مخصوص آیفون ۱۴، ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ مکس و ۱۴ پرو مکس را مشاهده کنید.

در اینجا تفاوت قابل توجهی بین ماژول دوربین دو مدل پرو و معمولی دیده می‌شود. در حالی که ابعاد بریدگی بخش دوربین در دو مدل ۱۴ پرو و پرو مکس بزرگ‌تر شده، اما این ماژول در نسخه معمولی و نسخه جدید ۱۴ مکس تغییری نکرده است.

این قاب‌های محافظ سیلیکونی بر اساس تصاویر شماتیک و فایل‌های مدل CAD آیفون‌های پیش رو طراحی و تولید شده‌اند. همین روز گذشته بود که تصاویر جدیدی از رندرهای آیفون ۱۴ پرو منتشر شد و نشان داد این گوشی دقیقاً چه شکلی است.

بیشتر بخوانید:

تصاویر شماتیک آیفون ۱۴ پرو مکس، اطلاعات مفیدی از آن را تأیید می‌کند

تصاویر شماتیک و فایل‌های CAD آیفون‌های جدید اپل همیشه به بیرون درز می‌کنند. تولیدکنندگان قاب‌های محافظ هم همیشه از آن‌ها برای ساخت لوازم جانبی آیفون‌های جدید استفاده می‌کنند. گرچه شاید برخی از جزئیات در این فایل‌ها نامشخص باشد (به طور مثال مشخص نیست آیفون جدید تک سیم کارت است یا دو سیم کارت)، سازنده این را می‌داند که اگر سایز بدنه تغییر کند، محل دقیق بریدگی‌ها روی قاب چه تغییری خواهد کرد.

در حالی که طی چند سال گذشته جعبه‌بندی گوشی‌های آیفون اپل متفاوت شده است، هیچ قابی همراه آن‌ها در اختیار مشتریان قرار نمی‌گیرد. بنابراین زیباست ببینیم کدام سازندگان لوازم جانبی زودتر می‌توانند این قاب‌ها را در اختیار خریداران گوشی‌های سری iPhone 14 قرار دهند.

Majin Bu، فردی که تصاویر قاب فیک آیفون ۱۴ اپل را در توییتر منتشر کرده، طی چند سال گذشته تصاویری را از قاب‌های محافظ گوشی‌های معرفی نشده منتشر کرده که همگی به واقعیت تبدیل شده‌اند. بنابراین می‌توان به این عکس جدید او هم اعتماد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*