تصاویر شماتیک آیفون ۱۴ پرو مکس

تصاویر شماتیک آیفون ۱۴ پرو مکس، اطلاعات مفیدی از آن را تأیید می‌کند

تصاویر شماتیک آیفون ۱۴ پرو مکس – iPhone 14 Pro Max به بیرون درز کرده که از ابعاد جدید و متفاوت این گوشی نسبت به نسل قبل خبر می‌دهد.

انتظار داریم آیفون ۱۴ پرو مکس کمی ضخیم‌تر از مدل ۱۳ پرو مکس باشد و حالا تصاویر شماتیک جدیدی که منتشر شده‌اند، اطلاعات قبلی و انتظارات ما را تأیید می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: از خانواده آیفون 14 چه انتظاراتی داریم؟

دو تصویر شماتیک توسط Baidu به اشتراک گذاشته شده و در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده که ظاهراً مربوط به گوشی iPhone 14 Pro Max اپل است. ابعاد گوشی در این سند به خوبی نمایان است و تأیید می‌کند که پرچمدار آینده اپل، از نسل فعلی ضخامت بیشتری خواهد داشت. این تصویر توسط ShrimpApplePro در توییتر منتشر شده که تاریخچه خوبی در افشای اطلاعات مربوط به محصولات اپل دارد.

تصاویر شماتیک آیفون ۱۴ پرو مکس

وقتی آن را با ابعاد به بیرون درز کرده در گذشته مقایسه می‌کنیم، کمی تفاوت در عرض دستگاه وجود دارد که نشان می‌دهد این گوشی کمی عریض‌تر از آیفون ۱۳ پرو مکس است، در حالی که شایعات قبلی به عرض کمتر شده آن اشاره داشتند. این اعداد جدید نزدیک به چیزی هستند که از این گوشی انتظار داشتیم.

ابعادآیفون ۱۴ پرو مکسآیفون ۱۳ پرو مکس
طول۱۶۰.۷۱ میلی‌متر۱۶۰.۸ میلی‌متر
عرض۷۸.۷۸ میلی‌متر۷۸.۱ میلی‌متر
عمق۷.۸۵ میلی‌متر۷.۶۵ میلی‌متر

مشخص نیست که چرا اطلاعات این گوشی تاکنون با دو ابعاد متفاوت به بیرون درز کرده است. با این حال عرض جدید فاش شده نشان می‌دهد نباید منتظر عرضه یک آیفون باریک‌تر باشیم.

همچنین در این جدول ابعاد جدید، عمق (ضخامت) گوشی بدون در نظر گرفتن ضخامت برآمدگی دوربین سنجیده شده است. در واقع بدنه بدون احتساب برآمدگی دوربین ضخامتش ۷.۸۵ میلی‌متر است که اگر برآمدگی ۴ میلی‌متری دوربین را به آن اضافه کنیم، ضخامت کلی ۱۲.۰۲ میلی‌متری به دست خواهد آمد.

برآمدگی ضخیم دوربین این گوشی تعجب‌برانگیز نیست، اما اطلاعاتی که پیش از عرضه آیفون ۱۳ وجود داشت هم حاکی از آن بود که اپل می‌خواهد از شر این برآمدگی دوربین در سری آیفون 14 خلاص شود.

به هر ترتیب اپل در کنفرانسی که سپتامبر پیش رو برگزار می‌کند، رسماً از این گوشی پرچمدار رونمایی خواهد کرد. اما در کنار آن شاهد رونمایی از سه مدل ۱۴، ۱۴ مکس و ۱۴ پرو نیز خواهیم بود. آیفون ۱۴ مکس جایگزین مدل مینی است که ابعادی هم اندازه مدل پرو مکس داشته، ولی از سخت افزار نسخه معمولی آیفون ۱۴ بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*