خانواده آیفون 14

تماشا کنید: از خانواده آیفون 14 چه انتظاراتی داریم؟

این روزها شایعات و اخبار گوناگونی درباره خانواده آیفون 14 اپل منتشر می‌شود؛ اما تاکنون چه اطلاعاتی داریم و چه انتظاراتی از گوشی های iPhone 14 خواهیم داشت؟

تقریبا سه ماه تا معرفی نسل جدید گوشی های آیفون اپل باقی مانده و این کمپانی بزرگ قصد دارد خانواده آیفون 14 را با ویژگی‌های جذاب و مشخصات قدرتمند روانه بازار کند. تاکنون اخبار و شایعات زیادی در رابطه با سری iPhone 14 منتشر شده و ما به لطف اخباری که افشاگران منتشر کرده‌اند، توانسته‌ایم از برخی مشخصات و ویژگی‌های این گوشی‌ها باخبر شویم.

انتظارات ما از خانواده آیفون 14

در این ویدیو می‌توانید جمع بندی انتظارات ما از خانواده آیفون 14 را مشاهده کنید:

طبق اخبار منتشر شده، امسال خبری از نسخه مینی نخواهد بود و سری جدید گوشی های آیفون در مدل‌های استاندارد، مکس، پرو و پرو مکس روانه بازار می‌شود. آیفون 14 پرو مکس بزرگترین، قدرتمندترین و گران‌ترین گوشی این سری است که از نمایشگر 6.7 اینچی بهره می‌برد. نسخه‌های دارای پسوند پرو دیگر دارای ناچ قدیمی نیستند و بریدگی متفاوتی را در بالای نمایشگر شاهد خواهیم بود.

خانواده آیفون 14

چیپست A16 Bionic، نمایشگر 120 هرتزی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه دو سنسور 12 مگاپیکسلی در پشت، حافظه رم 128 گیگابایت تا 1 ترابایت به همراه 8 گیگابایت رم و نمایشگر همیشه روشن از دیگر ویژگی‌هایی هستند که انتظار داریم در آیفون 14 پرو و پرو مکس مشاهده کنیم. همچنین طبق شنیده‌ها، دوربین سلفی این گوشی‌ها نیز متحول خواهد شد.

گفته می‌شود آیفون 14 پرو با قیمت پایه 1099 دلار و آیفون 14 پرو مکس با قیمت پایه 1199 دلار عرضه می‌شوند تا به این ترتیب قیمت این گوشی‌ها نیز به بالاترین حد خود برسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*