بهترین خودروهای دنده اتوماتیک

بهترین خودروهای دنده اتوماتیک بازار با قیمت زیر 500 میلیون تومان

خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک در بازار ایران مشتریان زیادی دارند. از این رو قصد داریم شما را با بهترین خودروهای دنده اتوماتیک بازار با قیمت زیر 500 میلیون تومان آشنا کنیم.

گیربکس اتوماتیک باعث راحتی رانندگی می‌شود و به همین دلیل خودروهای دنده اتوماتیک در بازار ایران از محبوبیت بالایی برخوردارند. در همین راستا قصد داریم شما را با بهترین خودروهای دنده اتوماتیک بازار با قیمت زیر 500 میلیون تومان آشنا کنیم.

بهترین خودروهای دنده اتوماتیک بازار ایران

دنا پلاس توربو اتوماتیک صفر کیلومتر

بهترین خودروهای دنده اتوماتیک

علاقه‌مندان به خرید خودروهای دنده اتوماتیک با تهیه بودجه کمتر از 500 میلیون تومان می‌توانند دنا پلاس توربو اتوماتیک صفر کیلومتر مدل 1400 را در بازار ایران خریداری کنند.

این خودرو از ظاهری نسبتا جذاب بهره می‌برد و از لحاظ فنی نیز با پیشرانه 155 اسب بخاری و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT6 نسبت به سایر خودروهای داخلی در سطح مناسبی قرار دارد. از سایر مزایای این خودرو دنده اتوماتیک می‌توان به قطعات یدکی فراوان، آپشن‌های مناسب، بازار خرید و فروش پررونق و صندوق عقب و کابین جادار اشاره کرد.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک کارکرده

بهترین خودروهای دنده اتوماتیک

یکی دیگر از بهترین خودروهای دنده اتوماتیک بازار ایران زیر 500 میلیون تومان پژو 207 اتوماتیک کارکرده در مدل 1399 خواهد بود. این هاچ بک محبوب بازار ایران به یک موتور 1.6 لیتری TU5 و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک مجهز شده و می‌تواند به خوبی به نیاز مشتریان پاسخ دهد.

از مزایای این هاچ بک فرانسوی می‌توان به بازار خرید و فروش پررونق، خدمات پس از فروش مناسب، قطعات یدکی فراوان، چابکی مناسب، عملکرد فنی مناسب و ظاهری جوان‌پسند اشاره کرد.

جک اس 3 مدل کارکرده

بهترین خودروهای دنده اتوماتیک

متقاضیان خرید خودروهای دنده اتوماتیک با تهیه بودجه 500 میلیون تومانی می‌توانند جک اس 3 کارکرده مدل 1396 را خریداری کنند. این شاسی بلند چینی از مزایایی چون گیربکس CVT، آپشن‌های متنوع، سواری مناسب و همچنین بازار دست و دوم پر رونق بهره می‌برد.

چری آریزو 5 توربو

چری آریزو 5 توربو

چری آریزو 5 توربو اتوماتیک در مدل‌های 1396 تا 1397 یکی دیگر از بهترین خودروهای دنده اتوماتیک زیر 500 میلیون تومان بازار ایران محسوب می‌شود. از مزایای این سدان جذاب چینی می‌توان به گیربکس CVT، خدمات پس از فروش گسترده، ظاهر جذاب، آپشن‌های مناسب و چابکی بالا اشاره کرد.

رنو ساندرو استپ وی کارکرده

رنو ساندرو استپ وی

از دیگر گزینه‌های حاضر در لیست بهترین خودروهای دنده اتوماتیک زیر 500 میلیون تومان بازار ایران می‌توان به رنو ساندرو استپ وی مدل 1396 اشاره کرد. این خودرو با یک پیشرانه 1.6 لیتری و گیربکس 4 دنده اتوماتیک می‌تواند کیفیت سواری بسیار بالایی را ارائه دهد.

هرچند رنو ساندرو استپ وی به کراس اوورهای کوچک شبیه است، اما از لحاظ ظاهری آنچنان جذاب به نظر نمی‌رسد. البته کیفیت سواری این خودرو در سطح مناسبی قرار داشته و صندلی‌های ردیف عقب آن نیز فضای مناسبی را ارائه می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*