سامسونگ گلکسی M01 اندروید ۱۲

گوشی ارزان قیمت گلکسی M01 سامسونگ هم به اندروید ۱۲ مجهز شد

سامسونگ آپدیت اندروید ۱۲ را برای گوشی ارزان قیمت گلکسی M01 خودش نیز منتشر کرد تا فهرست دریافت کنندگان این بروزرسانی بزرگ‌تر شود.

اندروید ۱۲ هم اکنون روی بسیاری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی سامسونگ حضور دارد. اما این لیست همچنان در حال گسترش پیدا کردن است و روز گذشته یک گوشی جدید به آن اضافه شد. شاید نام آن را حدس نمی‌زدید، ولی اکنون گوشی گلکسی M01 سامسونگ هم موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۲ با پوسته سفارشی One UI 4.1 سامسونگ شده است.

کاربران هندی گوشی گلکسی ام ۰۱ سامسونگ با شماره مدل SM-M015G این بروزرسانی جدید را دریافت کرده‌اند. این بروزرسانی شماره فریمور M015GXXU4CVF6 را یدک می‌کشد و با پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۲ همراه است. بزرگ‌ترین تغییری که می‌توانید از این فریمور جدید انتظار داشته باشید مربوط به رابط کاربری سفارشی One UI 4 است. اگرچه این نسخه نسبت به رابط کاربری گوشی‌های رده بالاتر چند پله پایین‌تر است، با این حال ظاهر رابط کاربری تغییر پیدا کرده و استفاده از دستگاه آسان‌تر شده است.

اندروید ۱۲ ، آخرین آپدیت گلکسی M01 سامسونگ است

گلکسی M01 سال ۲۰۲۰ عرضه شد. به صورت پیش‌فرض اندروید ۱۰ روی این گوشی نصب بود و سامسونگ انتشار دو بروزرسانی بزرگ را برای آن وعده داده بود. در نتیجه اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4 آخرین بروزرسانی بزرگی خواهد بود که این گوشی دریافت می‌کند؛ هرچند به دریافت وصله‌های امنیتی ادامه می‌دهد.

در حال حاضر که این مطلب را می‌نویسیم، کاربران نسخه SM-015G گوشی گلکسی ام ۰۱ موفق به دریافت این بروزرسانی شده‌اند. نسخه بین‌المللی این گوشی با شماره مدل SM-M015F عرضه شده است. آیا شما هم این بروزرسانی را روی گوشی خود دریافت کرده‌اید؟

برای بررسی دریافت و دانلود بروزرسانی می‌توانید به صفحه تنظیمات گوشی خود رفته، وارد بخش Software update شده و روی گزینه Download and install کلیک کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*