اندروید ۱۲ برای گلکسی A02s و A03s سامسونگ

گوشی‌های ارزان قیمت گلکسی A02s و A03s سامسونگ هم به اندروید ۱۲ مجهز شدند

پس از گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده، حالا نوبت به گوشی‌های ارزان قیمت گلکسی A02s و A03s سامسونگ رسیده تا اپدیت اندروید ۱۲ را دریافت کنند.

سامسونگ در حال عرضه آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، اندروید ۱۲ برای تمام گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی دو سال گذشته خودش است. جدیدترین قرعه به نام گوشی‌های ارزان قیمت گلکسی A02s و A03s افتاده است تا به اندروید ۱۲ آپدیت شوند.

گوشی گلکسی ای ۰۳ با شماره فریمور A037FXXU1BVFB موفق به دریافت این بروزرسانی شده است. این بروزرسانی همچنین پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۲ را هم به همراه دارد که بیش از ۶۰ نفوذپذیری امنیتی و حریم خصوصی را مرتفع می‌کند. در حال حاضر کاربران صربستانی دریافت این بروزرسانی را روی گوشی A03s گزارش کرده‌اند. آیا شما هم موفق به دریافت این آپدیت شده‌اید؟

اما به همراه این گوشی، کاربران روسیه‌ای هم گزارش داده‌اند که آپدیت اندروید ۱۲ را روی گوشی اقتصادی گلکسی A02s خود دریافت کرده‌اند. این بروزرسانی با شماره فریمور A025FXXU4CVF4 منتشر شده و شامل پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۲ و برطرف کردن ده‌ها نفوذپذیری امنیتی و حریم خصوصی است.

امکانات جدید آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی A02s و A03s

اندروید ۱۲ برای گلکسی A02s و A03s سامسونگ

این بروزرسانی، رابط کاربری One UI 4.1 را به گوشی شما اضافه می‌کند. این نسخه از طراحی رابط کاربری جدید به همراه قابلیت Color Palette (مبتنی بر زبان طراحی Material You گوگل)، ویجت‌های تغییر شکل یافته، یک اضافه‌کننده جدید ویجت، گزینه‌های بیشتر برای ویجت‌ها و همینطور حضور ویجت‌ها در صفحه قفل گوشی برخوردار است. حالت تیره در این نسخه بهبود پیدا کرده و لغزنده تنظیم روشنایی صفحه و ولوم صدا نیز ضخیم‌تر شده است. تجربه جستجو در سطح سیستم هم بهتر از قبل شده است.

سامسونگ تمام اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوشی‌های خودش از جمله Samsung Gallery ،Samsung Internet و Samsung Keyboard را بروز کرده است. اپلیکیشن گالری می‌تواند آلبوم‌ها را بهتر دسته‌بندی کند. ویرایشگر تصویر خود گوشی اکنون تاریخچه تغییرات، استیکرها، گیف‌ها و گزینه‌ای برای بهبود عکس‌های قدیمی را در اختیار کاربران می‌گذارد. شما حتی می‌توانید اطلاعات مهمی مثل موقعیت مکانی تصویر و زمانی که در آن عکس ثبت شده را همگام اشتراک‌گذاری با اشخاص دیگر، پاک کنید.

بخش Device Care در گوشی تغییر کرده و حالا تمام ابزارهای عیب‌یابی گوشی را فهرست می‌کند. مرورگر اینترنت سامسونگ رابط کاربری بهتری دریافت کرده، به یک ویجت برای جستجوی وب از طریق صفحه اصلی گوشی مجهز شده و گزینه‌ای برای وب‌گردی مخفی در حالت Secret را در اختیار شما می‌گذارد. کیبورد مجازی سامسونگ با بررسی گرامر، پیشنهاد‌های کلمات دقیق‌تری می‌دهد، اموجی‌های متحرک، استیکرها و فایل‌های گیف را هم در اختیار شما می‌گذارد. منوی اشتراک‌گذاری نیز ساده‌تر شده و شما می‌توانید آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.

آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی‌های گلکسی A02s و A03s همچنین یک نشانگر برای استفاده برنامه‌ها از دوربین و میکروفون را در بالای صفحه ارائه می‌کند. شما می‌توانید دسترسی برنامه‌ها به این دو بخش گوشی‌تان را فوراً قطع کنید. و در انتها باید به بهبود حالت تصویر در تصویر اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*