ساعت هوشمند هواوی واچ فیت ۲

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت ۲ با عمر باتری ۱۰ روزه وارد بازار شد

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت ۲ با عمر باتری ۱۰ روزه عرضه شد. Huawei Watch Fit 2 یک اسمارت واچ خوش قیمت با امکانات مناسب تناسب اندام و سلامت است.

روز گذشته کمپانی هواوی، رسماً از ورود ساعت هوشمند هواوی واچ فیت ۲ به بازار جهانی خبر داد. این ساعت نسل جدید واچ فیت است که سال گذشته معرفی و عرضه شده بود. این گجت پوشیدنی میزبان مجموعه‌ای از امکانات سلامت و سرگرمی است.

هواوی واچ فیت ۲

ساعت هوشمند جدید هواوی از یک نمایشگر مستطیلی AMOLED با ابعاد ۱.۷۴ اینچ و رزولوشن HD برخوردار است. این پنل، صفحه نمایش همیشه روشن را ارائه می کند و طیف گسترده‌ای از واچ فیس‌های سفارشی‌پذیر را در اختیار کاربران می‌گذارد. این دیوایس همچنین ضد آب است و تا عمق ۵۰ متری دوام میاورد.

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت ۲

از نظر امکانات تناسب اندام، باید به حضور سنسور سطح اکسیژن خون و نظارت روی ضربان قلب اشاره کرد. ضمن اینکه می‌تواند الگوی خواب کاربر را دنبال کرده، سطح استرس آن را بسنجد و یک یادآور برای دوره عادت ماهانه بانوان را ارائه کند. هواوی واچ فیت ۲ از ۹۷ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و ۷ حالت ورزشی متحرک را هم در اختیار دارد.

اسمارت واچ Huawei Watch Fit 2 به میکروفون مجهز شده تا کاربر از طریق اتصال بلوتوثی به گوشی خود، بتواند با آن مکالمه هندزفری داشته باشد. همچنین از ‌فناوری‌های ردیابی GPS ،Beidou ،GLONASS و Galileo نیز پشتیبانی می‌کند. اما به جز این موارد، شما می‌توانید با ساعت هوشمند هواوی موسیقی در حال پخش را کنترل کنید، نوتیفیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی را بخوانید و کارهایی از این دست انجام دهید. انرژی آن توسط یک باتری ۲۹۲ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و می‌تواند با هر بار شارژ کامل تا ۱۰ روز روشن بماند.

هواوی این گجت پوشیدنی را در رنگ‌های آبی، صورتی، مشکی، خاکستری، سفید، نقره‌ای و طلایی و با قیمت ۱۱۹ دلاری عرضه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*