شرایط فروش جدید ام وی ام ایکس 55 پرو

شرایط فروش جدید ام وی ام ایکس 55 پرو بدون قرعه کشی + قیمت تیرماه 1401

شرایط فروش جدید ام وی ام ایکس 55 پرو بدون قرعه کشی اعلام شد. مدیران خودرو ام وی ام X55 پرو را در دو نسخه اکسلنت و اکسلنت اسپرت به بازار عرضه می‌کند.

مدیران خودرو به عنوان عرضه‌کننده محصولات ام وی ام در بازار ایران قصد دارد شاسی بلند چینی ام وی ام X55 پرو را در دو تیپ اکسلنت و اکسلنت اسپرت بدون قرعه کشی با قیمت نقدی ویژه تیرماه 1401 به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش این خودرو مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش جدید ام وی ام ایکس 55 پرو – تیر 1401

در این طرح فروش ام وی ام X55 پرو در تیپ اکسلنت اسپرت با قیمت 953 میلیون و 680 هزار تومان و ام وی ام X55 پرو در تیپ اکسلنت با قیمت 933 میلیون و 60 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند. موعد تحویل این خودروها نیز 90 روزه اعلام شده است.

گفتنی است ام وی ام ایکس 55 پرو به عنوان نسخه ارتقا پیدا کرده مدل معمولی قبلی محسوب می‌شود که طی یک فیس لیفت، اکنون از ظاهری جذاب‌تر و کابینی پیشرفته‌تر بهره می‌برد. پیشرانه این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس CVT با ویژگی شبیه‌سازی 9 سرعت نیز قدرت تولید شده را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا حتمابایدقرعە کشی شود وحتما گوهینامه داشتە باشی درحالی که میدونید میرن به اسم کسان دیگه ای ثبت نام میکنند به ترتیب حروف الفبا به همه امکان ثبت نام بدید هم عدالت رعایت شده هم هرکس نخواست خودش می‌ره کنار