اولین کنگره موبایل ایران

اولین کنگره موبایل ایران، مهر ماه امسال برگزار می‌شود

اولین کنگره موبایل ایران توسط انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی با هدف توسعه بازار زنجیره تامین و عرضه تلفن همراه در مهر ماه امسال برگزار خواهد شد.

انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی قصد دارد اولین کنگره موبایل ایران را از تاریخ 7 تا 10 مهرماه 1401 در سه بخش نمایشگاه، تندیس ستاره‌ها و زیست بوم موبایل در مرکز نمایشگاهی ایرانمال برگزار کند. از اهداف برگزاری این کنگره می‌توان به توسعه بازار زنجیره تامین و عرضه گوشی موبایل کشور و همچنین ایجاد هم‌گرایی بین صنعت و دانش اشاره کرد.

جزئیات برگزاری اولین کنگره موبایل ایران

انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی یکی دیگر از اهداف مهم این کنگره را معرفی بخش‌های مختلف زنجیره موبایل و برقراری ارتباط میان تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان در سراسر کشور دانست. چنین ارتباطی باعث خواهد شد حلقه‌های این زنجیره به هم نزدیک‌تر شوند و میان آنها تعاملات سازنده شکل بگیرد که نتیجه آن پایداری در تامین، توزیع و سرانجام تعادل در عرضه و تقاضا در سطح خرده فروشی خواهد بود.

همچنین در این جشنواره قرار است فعالان این صنعت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش، تولید موبایل و نرم افزارهای کاربری موبایل بومی، استارتاپ‌های دانش بنیان و خدمات ارزش افزوده بر بستر موبایل دستاوردهای خود را به معرض نمایش بگذارند.

اولین کنگره موبایل ایران

از سایر بخش‌های مهم این کنگره نیز می‌توان به معرفی تازه‌های تکنولوژی و بخش خدمات دولت همراه، بخش معرفی دستاوردها و توانمندی‌ها، برگزاری سمینارهایی با هدف معرفی فناوری‌ها ویژه مصرف‌کنندگان و همچنین برگزاری پنل‌های تخصصی ویژه فعالان اقتصادی و بازرگانان اشاره کرد. گفتنی است به زودی نحوه ثبت نام برای حضور در نخستین کنگره موبایل ایران اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*