قاب تبدیل گوشی ناتینگ فون

با این قاب ۲۵ دلاری، گوشی شما هم به ناتینگ فون تبدیل می‌شود!

یک تولیدکننده لوازم جانبی موبایل، یک قاب ۵۰ دلار را تولید کرده که گوشی شما را به ناتینگ فون ۱ تبدیل می‌کند؛‌ چیزی که بسیاری دنبالش هستند.

کارل پی، هم‌بنیانگذار وان پلاس که صاحب شرکت Nothing است، هفته گذشته از نخستین گوشی این کمپانی به نام ناتینگ فون ۱ با یک طراحی متفاوت رونمایی کرد. این گوشی از قاب پشتی شفاف استفاده می‌کند و نوارهای نور در نقاط مختلف آن چشم‌نوازی می‌کند. همین باعث شده بسیاری از کاربران به فکر خرید این گوشی بی‌افتند. اما حالا یک شرکت چینی تولیدکننده لوازم جانبی، راهکاری را ارائه کرده که می‌توانید گوشی فعلی خودتان را به یک ناتینگ فون تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید:

بررسی اولیه گوشی Nothing phone (1)؛ هیاهوی بسیار برای هیچ!

برند تولیدکننده لوازم جانبی Dbrand، از یک قاب محافظ پشتی با چندین استیکر برای گوشی‌های مختلف موجود در بازار رونمایی کرده که پنل پشتی گوشی شما را به گوشی ناتینگ فون ۱ تبدیل خواهد کرد. در واقع این قاب محافظ، دقیقاً شبیه قاب اولین گوشی کمپانی ناتینگ است. جالب اینجاست که شعار انتخاب شده برای این قاب هم کمپانی ناتینگ را مورد تمسخر قرار داده است. ناتینگ (Nothing) در زبان انگلیسی «هیچ‌چیز» معنی می‌دهد. حالا این برند لوازم جانبی برای قاب تولید شده خودش شعار سامتینگ (Something) به معنای «یک چیزی» را انتخاب کرده است.

قاب تبدیل گوشی ناتینگ فون

آنطور که وب‌سایت Dbrand می‌گوید، در حال حاضر این قاب برای گوشی‌های پرچمدار آیفون ۱۳ پرو مکس، گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ و گوگل پیکسل ۶ پرو تولید شده است؛ اما مدل مختص به دیگر گوشی‌های بازار هم در راه است.

علاوه بر این، قاب کمپانی Dbrand یک استیکر محافظ در برابر خراش با ضخامت ناچیز ۰.۲۳ میلی‌متری را هم ارائه می‌کند که ۲۵ دلار قیمت دارد. و در مجموع همراه با هزینه‌های اضافی محافظ نمایشگر و غیره، با هزینه ۵۰ دلاری گوشی‌تان را مثل وسایل جنگی می‌توانید در برابر ضربات محکم مقاوم کنید.

قاب تبدیل گوشی ناتینگ فون

ناتینگ فون ۱ چه دارد که انقدر محبوب شده است؟

اکثر محبوبیت ناتینگ فون به خاطر طراحی بدنه متفاوت آن است. چرا که از لحاظ مشخصات فنی، با اکثر گوشی‌های میان‌رده بازار برابری می‌کند و حتی از برخی از آن‌ها پایین‌رده‌تر است. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز است که با گوریلا گلس ۵ محافظه می‌شود و یک حسگر اثر انگشت درون آن قرار دارد.

در قلب تپنده این گوشی یک چیپست نه چندان توانمند اسنپدراگون 778 پلاس حضور دارد. ظرفیت باتری این گوشی هم ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با توان ۳۳ وات سیمی و ۱۵ وات بی‌سیم شارژ می‌شود و از شارژ بی‌سیم معکوس ۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

در پشت این گوشی دو سنسور دوربین قرار دارد که اولی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی واید Sony IMX766 با لرزشگیر اپتیکال تصویر و دومی سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید است. در جلوی این گوشی هم شاهد حضور یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی هستیم. بنابراین در بخش دوربین و چیپست جذابیت خاصی ندارد.

این گوشی از اندروید ۱۲ و رابط کاربری سفارشی Nothing OS استفاده می‌کند. سازنده نیز پشتیبانی نرم افزاری ۳ ساله و پشتیبانی امنیتی ۴ ساله را روی گوشی خودش ارائه می‌کند. قیمت پایه این گوشی نیز ۴۷۵ دلار است که بسته به حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی تا ۵۹۵ دلار بالا می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*