لپ تاپ جدید سونی با قابلیت پیشرفته ضد خش

 

 

برای اکثر افرادی که با لپ تاپ کار می کنند این موضوع که پس از مدتی شکل ظاهری لپ تاپ آنها زشت می شود و روی لپ تاپ خط و خش هایی نمایان می شود چندان خوشایند نیست و به همین دلیل برخی از کاربران هنگام خرید لپ تاپ به دنبال یک نمونه ضد خش هستند.
شرکت های تولیدکننده هم این موضوع را درک کرده و در لیست محصولات خود چند نمونه لپ تاپ ضدخش هم به بازار عرضه کرده اند.
به عنوان مثال، مدل VPC EG۲۵EG از لپ تاپ های پرمخاطب سونی با بدنه ضد خش است.
این لپ تاپ دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۳ ۲.۲GHZ، رم چهار گیگابایتی از نوع DDIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰ گیگابایت SATA است.
تجهیز به درایو نوری DVD RW، صفحه نمایش ۱/۱۴ اینچی، کارت گرافیکی INTEL HD GRAPHICS ۳۰۰۰ با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت، کارت شبکه LAN، شبکه بی سیم WLAN، بلوتوث، پورت HDMI، کارتخوان، وب کم و… از سایر ویژگی های این لپ تاپ ۳/۲ کیلوگرمی است. لپ تاپ مذکور با قیمتی حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
همچنین مدل VPC EH ۲۸FG از لپ تاپ های ضدخش با قابلیت برند سونی در بازار داخلی است که نسبت به مدل قبلی از لحاظ کانفیگ در حد بالاتری است.
این لپ تاپ به پردازنده INTEL CORE I۵ ۲.۴GHZ، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت SATA مجهز است. صفحه نمایش این لپ تاپ هم بزرگ تر از مدل قبلی است. صفحه نمایش این لپ تاپ ۵/۱۵ اینچ از نوع LED BACKLIGHT است.
تجهیز به بلوتوث، کارت شبکه LAN، شبکه بی سیم WLAN، پورت HDMI، کارتخوان، وب کم و… از سایر ویژگی های این لپ تاپ ضد خش است.
کارت گرافیک این لپ تاپ هم NVIDIA GEFORCE ۴۱۰M با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت است. این لپ تاپ ۷/۲ کیلوگرمی با قیمت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*