اطلاعات جالبی از باتری و فناوری شارژ گوشی شیائومی 13 فاش شد

به نظر می‌رسد چند ماه دیگر، شاهد معرفی گوشی شیائومی 13 باشیم. گفته می‌شود این گوشی از فناوری پیشرفته‌تری برای شارژ دهی استفاده خواهد کرد.

همین چند هفته پیش بود که سری گوشی‌های شیائومی 12S روانه بازار شد و حالا شاهد درز کردن شایعاتی در مورد سری گوشی شیائومی 13 هستیم. افشای اطلاعات قبلی، حاکی از آن است که احتمالا نسل بعدی گوشی‌های شیائومی در ماه نوامبر عرضه شود و به پردازنده‌ی اسنپدراگون 8 نسل 2 که هنوز منتشر نشده، مجهز است.

امروز یک افشاگر معتبر افشا کرد که گوشی شیائومی 13 به یک باتری تک سلولی 100 واتی مجهز خواهد بود که توسط تراشه‌های شارژدهی داخلی این شرکت چینی پشتیبانی می‌شود. ضمنا گفته می‌شود که این گوشی مورد انتظار با فست شارژ بی‌سیم 50 واتی تغذیه می‌شود.

شیائومی 13

شیائومی 12 اس اولترا

این منبع معتبر، جزئیات جالبی را در مورد پرچمداران آینده‌ی شیائومی فاش کرده است. قبلا این منبع، اطلاعاتی درباره پردازنده و تاریخ عرضه گوشی شیائومی 13 ارائه داده بود. حالا او فاش کرده که شیائومی از باتری تک سلولی 100 واتی در سری 13 استفاده خواهد کرد. این باتری با تراشه شارژ دهی داخلی شیائومی پشتیبانی خواهد شد.

تراشه شارژ دهی مورد استفاده در سری 13 شیائومی، احتمالا نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی «Surge P1» خواهد بود که پیش از این در سری 12 شیائومی مورد استفاده قرار گرفته بود. سرج پی 1 برای مدیریت موثرتر انرژی توسط شرکت چینی توسعه یافته است و می‌تواند اتلاف حرارت را تا 30 درصد کاهش دهد.

لازم به ذکر است که منبع مذکور ادعا کرده که Xiaomi 13 از فست شارژ بی سیم با توان 50 واتی پشتیبانی می‌کند که مشابه شیائومی 12 اس اولترا است.

طبق گزارش‌های قبلی، پرچمدار بعدی شیائومی از پردازنده Snapdragon 8 نسل 2 (هنوز منتشر نشده) قدرت خواهد گرفت. در ضمن شایعه شده است که برخلاف سری 12، در نسل بعدی خبری از مدل‌های فرعی مجهز به پردازنده Dimensity نخواهد بود. به احتمال قوی، سری 13 دارای نمایشگر با رزولوشن 2K و نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز خواهد بود.

انتظار می‌رود این سری شامل دو مدل شیائومی 13 و 13 پرو شود و در نوامبر سال جاری در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد. کارشناسان و علاقه‌مندان امیدوارند تا در روزهای آینده، جزئیات بیشتری در مورد سری 13 فاش شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*