اسنپ چت تحت وب

اسنپ چت تحت وب راه‌اندازی شد؛ Snapchat را با کامپیوتر تجربه کنید

انتظارها به پایان رسید و بالاخره نسخه‌ی تحت وب اسنپ چت در دسترس برخی از کاربران این شبکه اجتماعی قرار گرفت.

مدتهاست که اسنپ ​چت، یکی از شبکه‌های اجتماعی محدود به گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود، اما بزودی این قضیه، تغییر خواهد کرد. روز دوشنبه، شرکت «Snap» اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند مکالمات خود را از هر پلتفرمی با «اسنپ چت تحت وب» دنبال کنند. برنامه تحت وب جدید از تماس‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند و ضمنا امکان ارسال و دریافت چت در یک سرویس اشتراکی جدید به نام «اسنپ چت پلاس» را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اسنپ ​​چت تحت وب هم‌اکنون در سرویس اسنپ چت پلاس در دسترس قرار دارد

اسنپ چت تحت وب

کاربران اسنپ چت سال‌ها منتظر راهی برای دسترسی به این اپلیکیشن از طریق لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی‌شان بوده‌اند. خبر بد این است که اکثر طرفداران مجبورند فعلا منتظر بمانند؛ زیرا در حال حاضر اسنپ‌چت تحت وب فقط برای مشترکین Snapchat Plus در قابل استفاده است.

این شرکت ماه گذشته از سرویس اسنپ چت پلاس رونمایی کرد. اسنپ چت پلاس یک اشتراک پریمیوم است که ماهیانه 3.99 دلار هزینه دارد. در زمان معرفی این سرویس، شرکت سازنده فاش کرد که به کاربران امکان دسترسی به مجموعه‌ای از ویژگی‌های انحصاری، آزمایشی و پیش از انتشار را خواهد داد. به نظر می‌رسد که اسنپ‌چت تحت وب، اولین ویژگی انحصاری اشاره شده باشد.

خبر خوب این است که در نهایت همه می‌توانند از اسنپ‌چت تحت وب استفاده کنند. هنوز مشخص نیست که این ویژگی به چه مدت در حالت آزمایشی و دسترسی اولیه باقی خواهد ماند، اما بالاخره روزی فرا می‌رسد که همه‌ی کاربران اسنپ چت می‌توانند برای دسترسی به این برنامه روی رایانه شخصی خود به وبسایت snapchat.com مراجعه کنند.

بر اساس پست منتشر شده در وبلاگ شرکت Snap، نسخه تحت وب شامل ویژگی‌های محبوبی مانند ریکشن‌های چت و ریپلای پیام‌ها می‌شود. این شرکت قصد دارد لنزهای محبوب را هم در آینده به نسخه وب اضافه کند؛ لنزهایی که سال‌ها پس از معرفی‌شان، هنوز هم یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های این پلتفرم باقی مانده‌اند.

علاوه بر اسنپ‌چت تحت وب، سرویس اسنپ چت پلاس به کاربر این امکان را می‌دهد تا دوست خود را برای همیشه در بخش «بهترین دوست» پین کند. ضمنا کاربران می‌توانند ببینند که چه کسی استوری‌های آن‌ها را دوباره تماشا کرده و رد فعالیت در حالت روح را دنبال کنند. لازم به ذکر است که یک نشان ستاره‌ی سیاه در کنار نام کاربر قرار خواهد گرفت و لوگوی برنامه قابل تغییر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*