نسخه پولی اسنپ چت به نام Snapchat Plus

بعد از تلگرام، نوبت به نسخه پولی اسنپ چت به نام Snapchat Plus رسید

به زودی نسخه پولی اسنپ چت به نام Snapchat Plus عرضه می‌شود که امکانات بیشتر و بهتری را در اختیار کاربران شبکه اجتماعی اسنپ چت می‌گذارد.

کمپانی Snap مشغول آزمایش‌های داخلی روی نسخه پولی اسنپ چت به نام “Snapchat Plus” است که به کاربران امکان دسترسی سریع‌تر به امکانات جدید و همینطور برخی از دیگر قابلیت‌ها را می‌دهد. لیز مارکمن، سخنگوی کمپانی اسنپ در این رابطه به وب‌سایت The Verge این‌چنین گفته است:

ما در حال آزمایش اولیه اسنپ چت پلاس، یک سرویس جدید اشتراکی برای کاربرانمان هستیم. مشتاقیم که امکانات انحصاری، آزمایشی و پیش‌عرضه خودمان را اول از هر کسی در اختیار این مشترکین قرار دهیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانیم بهترین خدمات را به جامعه خود ارائه کنیم، بیشتر بیاموزیم.

با توجه به اسکرین شات‌ها و اطلاعاتی که توسط الکساندرو پالوزی، یک محقق حوزه اپلیکیشن‌ها منتشر شده، کمپانی اسنپ امکانات دیگری را هم روی نسخه پولی اسنپ چت آزمایش می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به امکان پین کردن یک دوست خود به عنوان بهترین دوست، تغییر آیکون اسنپ چت و کسانی که مجدداً استوری‌های شما را مشاهده می‌کنند اشاره کرد. پالوزی می‌گوید این سرویس اشتراکی ماهانه ۴.۵۹ یورو و سالانه ۴۵.۹۹ یورو قیمت‌گذاری شده است.

اسنپ چت، دنباله رو تلگرام در ارائه نسخه پولی

اما اسنپ چت تنها پیام رسان یا شبکه اجتماعی نیست که روی نسخه اشتراکی کار می‌کند. تلگرام نیز تأیید کرده که به زودی نسخه پولی تلگرام با نام تلگرام پریمیوم را منتشر خواهد کرد.

اما دلیل اصلی اینکه اپلیکیشن‌ها به دنبال ارائه یک نسخه پولی در کنار نسخه رایگان هستند، می‌تواند تصمیمی که اپل با iOS 14.5 گرفته باشد. اپل در واقع یک ویژگی حریم خصوصی برای تبلیغات را در iOS 14.5 معرفی کرد که می‌تواند بسیاری از تبلیغات را غیرفعال کند و اپلیکیشن‌های رایگان در روش کسب درآمد خود تجدید نظر کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*