سریال جان اسنو

ساخت سریال جان اسنو با یک ویدیو رسما تایید شد

شبکه اچ‌بی‌او ساخت سریال جان اسنو را به عنوان دومین اسپین‌آف بازی تاج و تخت – Game of Thrones رسما تایید کرد.

سریال بازی تاج و تخت در زمان پخش‌اش به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌ها در سراسر جهان تبدیل شد. به همین خاطر پس از اتمام این سریال شبکه HBO اعلام کرد با چند اسپین‌آف داستان شخصیت‌های بازی تاج و تخت را ادامه خواهد داد و حالا نوبت به جان اسنو رسیده تا داستان زندگی فرمانده نگهبانان شب بعد از نابودی شاه شب را ببینیم.

هنوز جزئیاتی از خط داستانی و اتفاقات سریال جان اسنو در دسترس نیست و تنها می‌دانیم کیت هرینگتون دوباره برای ایفای نقش خود بازمی‌گردد و احتمالا در زمستان پیش رو فیلمبرداری این مجموعه آغاز می‌شود و در نیمه‌ی دوم سال 2023 شاهد پخش آن خواهیم بود.

در فصل هشتم و پایانی Game of Thrones، جان اسنو متوجه شد که نام واقعی او اگان تارگرین بوده و وارث برحق تخت آهنین به شمار می‌رود، اما وی با تصمیمات دشواری که در قسمت‌های پایانی گرفت از پادشاهی بر هفت اقلیم چشم‌پوشید و از وستروس به شمال تبعید شد تا به همراه وحشی‌ها به نگهبانی از دیوار بپردازد. این پایان تلخ به مذاق بسیاری از دوست‌داران جان اسنو خوش نیامد و حالا احتمالا اچ‌بی‌او قصد دارد این سرنوشت تاریک را کمی تغییر دهد.

خاندان اژدها دیگر اسپین‌آف بازی تاج و تخت است که کار ساخت ساخت فصل نخست آن تمام شده و پخش هفتگی‌اش از 30 مرداد (21 آگوست) آغاز خواهد شد. این مجموعه داستان قدرت گرفتن خاندان تارگرین‌ها را روایت می‌کند و اتفاقات آن چندصد سال پیش از مجموعه اصلی رقم می‌خورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*