پاگانی هوایرا کودالونگا

ابرخودرو پاگانی هوایرا کودالونگا با قیمت 7.5 میلیون دلار معرفی شد

پاگانی هوایرا کودالونگا معرفی شد. این ابرخودرو به عنوان نسخه کشیده هوایرا محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

پاگانی از جدیدترین محصول خود با نام هوایرا کودالونگا پرده برداشت که نسخه‌ای متفاوت و کشیده‌تر نسبت به هوایرا محسوب می‌شود. این خودروساز طی سال‌های گذشته از نسخه‌های مختلف هوایرا رونمایی کرده بود که میان آنها تفاوت اندکی وجود داشت، اما کادالونگا کاملا متفاوت به نظر می‌رسد.

مشخصات پاگانی هوایرا کودالونگا

پاگانی هوایرا کودالونگا

پاگانی واحد جدیدی را با نام Grandi Complicazioni تاسیس کرده تا طراحی محصولات جدید این شرکت نسبت به قبل کاملا متفاوت باشد و بتواند بیش از پیش نگاه علاقه‌مندان به ابرخودروها را به خود جلب کنند. در همین راستا کودالونگا نیز محصول ویژه این واحد محسوب می‌شود که طراحان با الهام از خودروهای مسابقات لمان دهه 60 میلادی آن را طی مدت 2 سال طراحی کردند و برای نمای عقب آن طرح کشیده‌ای را در نظر گرفتند.

پاگانی هوایرا کودالونگا

پاگانی هوایرا کودالونگا نسبت به مدل استاندارد هوایرا حدود 36 سانتی‌متر کشیده‌تر است. پاگانی همانند سایر محصولات خود برای این ابرخودرو موتور 6 لیتری توئین توربوشارژ V12 را در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی برابر با 830 اسب بخار و گشتاور 1100 نیوتن‌متر را تولید کند. هنوز جزئیات فنی بیشتری منتشر نشده، اما به احتمال زیاد حداکثر سرعت این خودرو به 354 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و از هوایرا R سقف فلزی با سرعت 383 کیلومتر بر ساعت، سریع‌تر خواهد بود.

پاگانی هوایرا کودالونگا

هرچند پاگانی هوایرا کودالونگا از طول بیشتری بهره می‌برد، اما وزن آن همانند هوایرا رودستر حدود 1280 کیلوگرم اعلام شده است. در واقع طراحان با استفاده از تجهیزات جدید در این مدل توانستند وزن آن را کاهش دهند؛ برای مثال اگزوزهای تیتانیومی نسبت به مدل‌های استفاده شده در نسخه‌های قبلی حدود 4.4 کیلوگرم سبک‌تر است. این خودرو حدود 7.45 میلیون دلار قیمت داشته و فقط 5 دستگاه از آن به تولید خواهد رسید.

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*