شاسی بلند Chery Xuanyue

چری Xuanyue؛ هیولای 7 نفره چینی با قدرت 600 اسب بخار

چری Xuanyue، شاسی بلند سایز بزرگ و 7 نفره جدید چینی‌ها است که تحت برند “Cowin” به بازار خواهد آمد. پس این شما و این Chery Cowin Xuanyue.

خودروهای چینی به قدری زیاد شده‌اند که مدیریت آن‌ها از توان شرکت سازنده هم خارج است و به همین علت (و دلایل دیگر)، غول‌های خودروسازی چینی، زیر مجموعه جدید را جذب می‌کنند. برند “Cowin” دقیقا یکی از همین زیر مجموعه‌های جدید چری است که کار خود را با آرایش خودروهای قدیمی چری و به اصلاح کردن پلتفرم آن‌ها، شروع کرده است.

در ادامه به سراغ اولین شاسی بلند شرکت Cowin یا همان چری Xuanyue می‌رویم و با تمام احتمالات و اخبار پیرامون این SUV آشنا خواهیم شد.

معرفی چری Xuanyue

شاسی بلند چری Xuanyue

این خودرو در سگمنت شاسی بلندهای بزرگ 7 نفره طراحی شده و از جلو پنجره آن واضح است که با یک پیشرانه بنزینی طرف خواهیم بود. به نظر می‌رسد که چری Xuanyue با پیشرانه 2 لیتری توربو شارژ به بازار بیاید و پس از ثابت کردن خود به مدیران چری، نسخه پلاگین هیبرید آن هم از راه برسد. حدس ما این است که در نسخه پلاگین هیبرید، قدرت این شاسی بلند غول پیکر به 600 اسب بخار هم برسد؛ آن هم با دو موتور الکتریکی قدرتمند و قابلیت AWD.

از آن جایی که شرکت Cowin، قشر جوانان چینی را هدف گرفته است، با ظاهر به شدت اسپرتی رو به رو هستیم. جلو پنجره‌ی تهاجمی با خطوط شکسته، چراغ‌های LED مثلثی شکل، نوار ال ای دی DLR، فلاپ‌های برجسته و جلو پنجره سه قسمتی با لیپ سه بعدی، از اصلی‌ترین ویژگی‌های اسپرت این خودرو خواهند بود. همچنین رینگ‌های 5 پره‌ی دوال 19 اینچی و تو رفتگی بدنه را هم می‌توانید در نمای کناری ببینید.

شاسی بلند چری Xuanyue

در قسمت عقب، اگزوز های 4 کاناله فعال را داریم که در دیفیوزر مشکی دو رنگ، جای خوش کرده‌اند. همچنین چراغ‌های خطر عقب هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و حتی می‌توان آن‌ها را با چراغ‌های خودروهای سوپر اسپرتی مثل لامبورگینی مقایسه کرد. آنتن کوسه‌ای و اسپویلر سقفی هم شاهکار چری Xuanyue را تکمیل می‌کنند.

شاسی بلند چری Xuanyue

از دستگیره‌های درب پاپ اوت (که معمولا مختص خودروهای برقی است) هم به سرعت عبور می‌کنیم و مستقیما به داخل اتاق چری Xuanyue می‌رویم. در این قسمت، سیستم نورپردازی خیره کننده و نمایشگر 15 اینچی سیستم مولتی مدیای زاویه دار را می‌بینیم. فرمان سه پره‌ی دی کات با لوگو شرکت Cowin و نمایشگر 10 اینچی پشت آمپر هم واقعا خیره کننده هستند. دریچه‌های سیستم تهویه هوا هم به بالای نمایشگرها منتقل شده‌اند تا بیشترین کارایی را داشته باشند.

اما کنسول وسطی، جایی است که بیشترین حس و حال اسپرت بودن را به راننده منتقل می‌کند. اهرم دنده‌ی کریستالی، دو جا لیوانی و یک شارژر وایرلس، با بهترین طراحی در این قسمت گنجانده شده‌اند. در ادامه‌ی بررسی کابین چری Xuanyue، به فرمت‌ صندلی‌های 2+2+3 می‌رسیم و صندلی‌های کاپیتانی هم اینجا هستند تا حداکثر میزان از آرامش و امنیت را در سفرها، در اختیار شما قرار دهند.

شاسی بلند کوپه‌ی Cowin

شاسی بلند Chery Xuanyue - شاسی بلند کوپه چری Cowin

کار ما با چری Xuanyue تمام شده است و قصد داریم تا به یکی دیگر از محصولات جدید Cowin که فعلا در حد کانسپت است، نگاهی داشته باشیم.

این خودرو که در نگاه اول شبیه به کراس اور های لکسوس به نظر می‌رسد، قصد دارد تا سطح شاسی بلندهای چینی را چندین پله ارتقا دهد. آینه‌های بغل دوربین دار و رینگ‌های 22 اینچی، از مهم‌ترین ویژگی‌های این شاسی بلند کوپه خواهند بود. متاسفانه از مشخصات فنی، قیمت یا تاریخ رونمایی از نسخه‌ی نهایی این خودرو کانسپت، فعلا هیچ خبری در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ضعفهای بزرگ ان را از جمله که به هیچ وجه سوخت غیر معمولی مصرف نمیکند و فقط سوپر پس علاوه بر مخارج بالا احتمال بی بنزین شدن ان چون همه ایستگاهها سوپر ندارند قیمتهای ناحقیقی قیمت ان در کشورهای دیگر بسیار بسیار پایین و این روش دزدی شرکتهای خودرو ساز که بجای ساخت خودرو خود را وسط معامله ماشینهای خارجی قرار داده سگ یک خودرو سانتافه دست دوم به این میارزد