شاسی بلند هوندا CR V مدل 2023

هوندا CR V مدل 2023 با طراحی جذاب و تریم‌های هیبریدی معرفی شد + ویدیو

هوندا CR V مدل 2023 شاسی بلند جدید ژاپنی‌ها است که در تریم‌های متفاوت و با پیشرانه‌های مختلف بنزینی، دیزل و هیبریدی به بازار آمده.

ژاپنی‌ها استاد راضی کردن مشتری‌ها و شناختن بازار هدف هستند. آن‌ها در آخرین شاسی بلند اسپرت و آفرودی خود به سراغ‌ نمایشگاهی‌ از امکانات متفاوت و پیشرانه‌های مختلف رفته‌اند تا هر کسی که به فکر خرید یک SUV است را به خانواده خود اضافه کنند. در ادامه با تمام تریم‌های هوندا CR V مدل 2023 آشنا خواهیم شد و به مشخصات فنی و قیمت این شاسی بلند خوش ساخت هم نگاهی خواهیم داشت اما پیش از رسیدن به این قسمت‌ها با ما همراه باشید تا در یک ویدیو کامل و جذاب، از اتاق تا بدنه و زیر کاپوت این شاسی بلند ژاپنی خوش ساخت و خانوادگی را بهتر ببنییم.

معرفی هوندا CR V مدل 2023

آخرین نسل از شاسی بلندهای خوش ساخت و رقابتی هوندا CR V که نسل ششم این خودرو هم محسوب می‌شوند، به تازگی و در سالگرد تولد 25 سالگی نسل اول آن معرفی شده‌اند. نیاز بازار به شاسی بلندی که از نظر ابعاد در میان شاسی بلندهای بزرگ و شاسی بلندهای جمع و جور قرار داشته باشد، اصلی ترین دلیل ساخت این خودرو است. در تصاویر پایین می‌توانید تفاوت‌های ظاهری محسوس نسل پنج و ششم را به راحتی درک کنید.

در این نسل با شش تریم متفاوت از جمله مدل‌های تمام بنزینی، دیزلی و هیبریدی طرف خواهیم بود که در ادامه به صورت مفصل راجع به تمام آن‌ها صحبت می‌کنیم.

طراحی ظاهری و ابعاد

شاسی بلند هوندا CR V مدل 2023

اکثر ماشین‌های اقتصادی و خانوادگی، مخصوصا در سگمنت شاسی بلندها، از طراحی ظاهری ساده‌ای بهره می‌برند. در همین راستا می‌بینیم که در بدنه‌ی هوندا CR V مدل 2023، هیچ خبری از خطوط شکسته زیاد و چراغ‌های عجیب و غریب نیست. جلو پنجره‌ی ساده با طرح زنبوری به همراه چراغ‌های کاملا جدید و ریل‌های سقفی، تمام چیزی است که در نمای رو به رو دیده می‌شود. در نمای کناری هم رینگ‌های 18 اینچی و 19 اینچی آپشنال را داریم که در دو رنگ مشکی و نقره‌ای طراحی شده‌اند.

شاسی بلند هوندا CR V مدل 2023

چراغ‌های L شکل دو تکه، اسپویلر سقفی، دیفیوزر دو رنگ و سیستم اگزوز دو کاناله هم تمام چیزی است که در قسمت عقب این SUV دیده می‌شود. به علاوه باید بگوییم که تمام چراغ‌های این خودرو از نوع LED هستند.

ابعاد هوندا CR V مدل 2023 هم شامل 4694 میلی متر طول، 1864 میلی متر عرض و 1691 میلی متر ارتفاع می‌شود که نسبت به نسل قبلی خود تقریبا 59 میلی متر درازتر و 12 میلی متر بلندتر است که از فضای بیشتر کابین خبر می‌دهد. همچنین فاصله مجوری این SUV با 2700 میلی متر، تقریبا 4 سانتی متر بیشتر از نسل قبلی است.

مشخصات فنی و تریم‌های مختلف هوندا CR V مدل 2023

شاسی بلند هوندا CR V مدل 2023

شرکت هوندا برای این SUV، شش تریم مختلف را معرفی کرده است که شامل تریم‌های EX ،EX-L ،Sport Touring ،Sport و تریم‌های هیبرید اسپرت و اسپرت تورینگ می‌شود. همچنین پیشرانه‌های جدید چهار سیلندر 1.5 توربو شارژ (برای مدل‌های EX و EX-L) و 2 لیتری تنفس طبیعی بنزینی و دیزلی (برای مدل‌های اسپرت و اسپرت تورینگ) هم اینجا هستند ولی پیشرانه هیبریدی، فقط با مدل 2.0T عرضه خواهد شد.

شاسی بلند هوندا CR V مدل 2023

همچنین طبیعی است که پیشرانه 2 لیتری طبیعی هیبریدی با 204 اسب بخار قدرت و 335 نیوتن متر گشتاور، قوی‌ترین عضو این خانواده باشد. نسخه 1.5 لیتری توربو شارژ هم 190 اسب بخار قدرت و 243 نیوتن متر گشتاور دارد. به علاوه سیستم انتقال قدرت 4WD در تمام تریم‌ها به صورت استاندارد قابل خریداری است اما اگر به دنبال یک شاسی بلند AWD هستید باید به سراغ نسخه‌های اسپرت و اسپرت تورینگ بروید. در همین راستا بد نیست بدانید که مصرف سوخت این شاسی بلند 1.7 تنی، فقط 6.4 لیتر در هر صد کیلومتر است که یک معجزه به حساب می‌آید اما گفته می‌شود که این عدد در نسخه‌های هیبریدی به 5.4 هم خواهد رسید.

شاسی بلند هوندا CR V مدل 2023

هوندا CR V مدل 2023 هرآنچه را که نیاز داشته باشید، در اختیار شما قرار می‌دهد. از امکانات متنوعی مثل کروز کنترل تطبیقی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم تابلو خوان هوشمند و چراغ‌های نور بالا اتوماتیک تا سیستم هشدار خروج از خطوط و باقی ماندن در بین خطوط و سیستم تشخیص ترافیک، ترمزهای اضطراری، سیستم تشخیص عابرین، راکبین دوچرخه و موتورسیکلت، رادار 360 درجه، سیستم تشخیص ترافیک از پشت یا همان “RCTA” و کروز کنترل تطبیقی، همه و همه مواردی هستند که باعث می‌شوند تا بدون نگرانی، تمام اعضای خانواده خود را سوار هوندا CR V مدل 2023 کنید.

کابین جادار با نمایشگرهای با کیفیت

شاسی بلند هوندا CR V مدل 2023

شرکت هوندا ادعا می‌کند که حجم صندوق عقب این شاسی بلند در حالت عادی برابر با 1028 لیتر است و زمانی که صندلی‌های عقبی را جمع کنید (بخوابانید)، این عدد به 2166 لیتر افزایش پیدا می‌کند. البته اگر نسخه 7 سرنشینه را انتخاب کرده باشید چرا که در نسخه 5 سرنشینه، اصلا صندلی‌های ردیف سومی وجود ندارند که آن‌ها را خم کنید.

شاسی بلند هوندا CR V مدل 2023

داشبورد هوندا CR V مدل 2023، مملو از دکمه‌های فیزیکی است و از نمایشگرهای دوال اسکرین هم نشانه‌ای یافت نمی‌شود. خریداران می‌توانند از بین ابعاد 7 و 9 اینچی، یکی را برای سیستم مولتی مدیا انتخاب کنند اما نمایشگر دیجیتال پشت آمپری، فقط از نوع 7 اینچی است. سرویس‌های اپل کارپلی و اندروید اتو هم اینجا هستند.

شاسی بلند هوندا CR V مدل 2023

دیگر امکانات کابین شامل سیستم تهویه هوای اتوماتیک چهار کاناله، 4 درگاه شارژ USB (دو عدد در ردیف جلو و دو عدد در ردیف عقب)، سیستم صوتی Bose با 12 اسپیکر، صندلی‌های برقی 8 حالته برای ردیف جلو و صندلی‌های برقی 4 حالته برای ردیف عقب می‌شوند.

شاسی بلند هوندا CR V مدل 2023

تریم کابین هم فعلا با رنگ‌ مشکی معرفی شده است اما انتظار می‌رود که رنگ‌های روشن هم به اتاق هوندا CR V مدل 2023 اضافه شوند. البته در نسخه‌های اسپرت و اسپرت تورینگ، می‌توانید چرم مشکی را با دوخت نارنجی داشته باشید.

قیمت هوندا CR V مدل 2023 و رقبای گردن قدرتمند

شاسی بلند هوندا CR V مدل 2023

نمایندگی‌های هوندا تا اینجای کار، فروش مدل‌های تمام بنزینی یعنی تریم‌های EX و EX-L را با قیمت زیر 30 هزار دلار شروع کرده‌اند و انتظار می‌رود که فروش مدل‌های هیبریدی هم به زودی آغاز شود. همچنین باید اشاره کنیم که مزدا CX-5 و فورد Escape از اصلی‌ترین رقبای هوندا CR V مدل 2023 خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*