خلاصه داستان رسمی خدای جنگ رگناروک

خلاصه داستان بازی خدای جنگ رگناروک منتشر شد + جزئیات بیشتر

شرکت سونی خلاصه داستان رسمی خدای جنگ رگناروک – God of War Ragnarok و جزئیات جدید گیم‌پلی بازی را اعلام کرد که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

خلاصه داستان رسمی خدای جنگ رگناروک مشخص شد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، این نسخه‌ درباره‌ی «سفر پدر و پسر به 9 قلمرو» و نزدیک شدن «رگناروک» خواهد بود.

خدای جنگ رگناروک یکی از موردانتظارترین عناوین سال 2022 است و سونی مدتی قبل تاریخ انتشار آن را اعلام کرد تا طرفداران هیجان‌زده‌تر شوند. حالا جزئیات جدیدی از بازی در دسترس قرار گرفته که آگاهی از آن‌ها خالی از لطف نیست. این اطلاعات را می‌توانید در صفحه‌ی رسمی بازی در وب‌سایت پلی‌استیشن پیدا کنید.

در این نسخه، بار دیگر شاهد سفر ماجراجویانه‌ی کریتوس و آترئوس به 9 قلمرو هستیم تا پاسخ سوال‌های خود را پیدا کنند، آن هم در دوره‌ای که رگناروک در حال نزدیک شدن است (پایان جهان یا همان نبرد بزرگی که منجر به کشته شدن بسیاری از اساطیر بزرگ شمال می‌شود). حالا کریتوس و آترئوس میان حفظ جان خودشان و حفظ امنیت قلمروها باید یکی را انتخاب کنند تا شاید موفق شدند شرایط را به حالت عادی بازگردانند.

خلاصه داستان رسمی خدای جنگ رگناروک

اگر قسمت اول را بازی کرده باشید، احتمالا به یاد دارید که در پایان، میمیر به کریتوس هشدار می‌دهد که یک «فیمبول‌وینترِ» سه ساله آغاز شده است؛ یک زمستان طولانی که معمولا پس از آن، رگناروک رخ می‌دهد. علاوه بر این‌، در پایان مخفی بازی، به آترئوس الهام می‌شود که پس از فیمبول‌وینتر، ثور از راه خواهید رسید تا در مقابل او و پدرش قرار بگیرد.

همان‌طور که استودیوی سانتا مونیکا تا پیش از این تایید کرده بود، در قسمت دوم هر کدام از 9 قلمرو، تحت تاثیر فیمبول‌وینتر دست‌خوش تغییر شده‌اند و شباهت چندانی به نسخه‌ی اول ندارند. سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند که موجودات، هیولاها و خدایان تازه‌ای برای این نسخه‌ طراحی شده است و هر دو شخصیت اصلی از مهارت‌های جدیدی در مبارزات بهره خواهند برد.

خدای جنگ رگناروک تاریخ «9 نوامبر 2022» (18 آبان 1401) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*