داستان کامل سری خدای جنگ

داستان کامل سری خدای جنگ تا پیش از نسخه‌ی چهارم

در این ویدیو به داستان کامل سری خدای جنگ – God Of War پرداخته‌ایم تا اگر پی‌سی‌باز هستید پیش از تجربه‌ی قسمت چهارم، از همه‌ی اتفاقات اصلی این مجموعه آگاه شوید.

با انتشار قسمت چهارم خدای جنگ برای رایانه‌های شخصی، این مجموعه یک بار دیگر در کانون توجه قرار گرفته است. شما در این ویدیو می‌توانید از داستان کامل سری خدای جنگ مطلع شوید.

خدای جنگ سال 2018، یک شروع تازه برای این مجموعه بود که مورد تحسین بازی‌دوستان و منتقدان قرار گرفت و با قاطعیت اکثر جوایز «بهترین بازی سال» را به خانه برد. استودیوی «سانتا مونیکا» اثری ساخت که هم برای طرفداران قدیمی راضی‌کننده بود و هم طرفداران جدید را مجذوب می‌کرد.

داستان کامل سری خدای جنگ

این بازی، روایت و ساختار خطی قسمت‌های پیشین را تا حد زیادی کنار گذاشت و دنیای متفاوتی خلق کرد که می‌توانستید در آن به گشت‌و‌گذار بپردازید. از مبارزات هیجان‌انگیز و پازل‌های هوشمندانه تا یک داستان تاثیرگذار، این بازی در همه بخش‌ها فوق‌العاده بود. نسخه‌ی سال 2018 نه تنها این مجموعه را احیا کرد بلکه یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم، پلی استیشن 4 و حتی تاریخ لقب گرفت. بدیهی بود که انتشار آن برای رایانه‌های شخصی نیز اتفاق بزرگی باشد و به موفقیت‌های آن تداوم ببخشد.

اگر از آن‌هایی هستید که فرصت تجربه‌ی نسخه‌ی کنسولی را نداشته‌اند و می‌خواهند بازی را روی رایانه‌های شخصی تجربه کنند، در اولین قدم شاید بهتر باشد که داستان سه‌گانه‌ی اصلی را بدانید. در این ویدیو، همه‌ی اطلاعات مورد نیازتان وجود دارد و تعدادی از سوالات کلیدی شما پاسخ داده خواهد شد.

داستان کامل سری خدای جنگ

اولین قسمت خدای جنگ، در سال 2005 برای پلی استیشن 2 انتشار یافت و سریعاً به یکی از عناوین پرچمدار شرکت سونی تبدیل شد. از این بازی 4.6 میلیون نسخه به فروش رفت تا در کم‌تر از چند سال دو نسخه‌ی دیگر در ادامه‌ی آن ساخته‌ شود. برای تجربه‌ی قسمت چهارم، نیازی نیست که حتما سه‌گانه‌ی اصلی را تجربه کنید اما اگر از جزئیات داستانی آن‌ها آگاه شوید، درک بهتری از اتفاقات خواهید داشت.

نسخه‌ی 2018 هم‌اکنون روی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و می‌توانید آن را از پلتفرم استیم خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*