برنامه Enhance-X سامسونگ

برنامه Enhance-X سامسونگ به کمک هوش مصنوعی، عکس‌های شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ادیت می‌کند

برنامه Enhance-X سامسونگ به کمک هوش مصنوعی طی چند ثانیه عکس‌های شما را دگرگون می‌کند. در ادامه شاهد جزئیات این برنامه ادیت اندرویدی باشید.

همه قبل از انتشار تصاویر خود در شبکه‌های اجتماعی به راحتی فیلتر روی آن می‌گذارد، اما انجام ادیت‌های پیشرفته با برنامه‌هایی نظیر «اسنپ سید» (Snapseed) و «لایت روم» (Lightroom) به مذاق هر کسی خوش نمی‌آید. این برنامه‌ها طیف گسترده‌ای از ابزارها را ارائه می‌کنند که کار با آن‌ها ممکن است از تحمل کاربران عادی خارج باشد. ضمن اینکه کارهایی مثل تنظیم نور و وضوح و رفع تاری تصاویر آنطور که تصور می‌شود آسان نیستند. برنامه Enhance-X سامسونگ در این شرایط به کمک کاربر می‌آید.

قابلیت‌های برنامه Enhance-X سامسونگ

گلکسی Enhance-X یک ادیتور و آپ‌اسکیلر عکس پیشرفته است که از تکنیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای هرچه زیباتر ساختن عکس‌های شما بهره می‌گیرد. با این برنامه اندرویدی می‌توان به آسانی تصاویر را ویرایش کرد و دامنه دینامیکی، روشنایی و وضوح را فقط با یک ضربه روی صفحه بهبود بخشید. Enhance-X همچنین به کاربر اجازه می‌دهد تا تاری برخی از اشیاء در عکس را برطرف کند، انعکاس‌ها را از بین ببرد و مشکل جزئیات تکراری (Moire) را رفع کند.

البته این پایان کار نیست. برنامه Enhance-X سامسونگ توانایی تشخیص چهره‌های موجود در تصویر با استفاده از هوش مصنوعی را دارد و امکان تنظیم صافی (Smoothness)، تُن، زاویه فک و چشم‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند. برای تصاویر پرتره هم قابلیت تغییر سبک تاری و تنظیم شدت تاری وجود دارد. فقط کافی است روی روی دکمه ادیت ضربه بزنید تا تمام ویرایش‌های لازم روی عکس شما صورت بگیرد.

بهترین ویژگی برنامه Enhance-X سامسونگ این است که اعمال تمام این تغییرها روی تصاویر فقط چند ثانیه زمان می‌برد. در ضمن، کاربر می‌تواند عکس خود قبل و بعد از ویرایش را برای مقایسه مشاهده کند و عملکرد هوش مصنوعی در ویرایش آن را بسنجد. البته مثل سایر اپلیکیشن‌های ادیت مبتنی بر هوش مصنوعی، این برنامه هم بی‌شک نتیجه‌ای در حد و اندازه اسنپ سید و لایت روم ارائه نمی‌دهد. با این حال، این بهایی است که باید در ازای ادیت عکستان در چند ثانیه بپردازید.

این برنامه جدید هم‌اکنون در گلکسی استور در دسترس قرار دارد. لازم به ذکر است که این برنامه در حال حاضر روی گوشی‌های غیر سامسونگ کار نمی‌کند. در واقع می‌توان آن را نصب و اجرا کرد ولی وقتی عکس خود را برای ادیت باز می‌کنید، ارور نشان می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*