سرعت اینترنت ایران

آخرین وضعیت سرعت اینترنت ایران در گزارش جدید اسپید تست

جدیدترین گزارش اسپید تست از وضعیت سرعت اینترنت ایران منتشر شد. طبق این گزارش، رتبه ایران در بخش موبایل و ثابت به ترتیب یک و چهار پله افت کرده است.

گزارش جدید وب‌سایت اسپیدتست از وضعیت سرعت اینترنت در جهان تا ماه ژوئن سال 2022 میلادی منتشر شد. طبق این گزارش، متوسط جهانی سرعت دانلود اینترنت موبایل به 31.01 مگابیت بر ثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل به 8.66 مگابیت بر ثانیه رسیده است.

سرعت اینترنت ایران

همچنین در گزارش جدید وب‌سایت اسپیدتست متوسط سرعت دانلود اینترنت ثابت به 66.25 مگابیت بر ثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود اینترنت ثابت به 28.56 مگابیت بر ثانیه اعلام شده است.

کشورهای دارای سریع ترین اینترنت موبایل

سرعت اینترنت ایران

بر اساس گزارش منتشر شده، کشور نروژ با سرعت ۱۲۶.۹۶ مگابیت بر ثانیه، امارات با سرعت ۱۲۰.۳۷ مگابیت بر ثانیه، بلغارستان با سرعت ۱۱۰.۶۱ مگابیت بر ثانیه، کره جنوبی با سرعت ۱۰۷.۴۳ مگابیت بر ثانیه و قطر با سرعت ۱۰۴.۸۲ مگابیت بر ثانیه توانستند جایگاه اول تا پنجم لیست کشورهای دارای سریع ترین اینترنت موبایل را از آن خود کنند.

کشورهای دارای سریع ترین اینترنت ثابت

سرعت اینترنت ایران

کشور شیلی با سرعت ۲۱۳.۷۳ مگابیت بر ثانیه، سنگاپور با سرعت ۲۰۳.۶۱ مگابیت بر ثانیه، چین با سرعت ۱۸۸.۰۳ مگابیت بر ثانیه، تایلند با سرعت ۱۸۷.۸۲ مگابیت بر ثانیه و هنگ کنگ با سرعت ۱۷۵.۹۳ مگابیت بر ثانیه نیز طبق این گزارش موفق شدند رتبه اول تا پنجم کشورهای دارای سریع ترین اینترنت ثابت در جهان را به خود اختصاص دهند.

بررسی وضعیت سرعت اینترنت ایران

وضعیت اینترنت موبایل ایران

وضعیت اینترنت

طبق این گزارش، متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل ایران 27.17 مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت آپلود اینترنت موبایل ایران نیز 9.65 مگابیت بر ثانیه است. چنین ارقامی ایران را از میان 139 کشور به جایگاه 72 رسانده است که از افت یک پله‌ای رتبه ما حکایت دارد. همچنین اینترنت موبایل ایران هم‌اکنون از لائوس و بوسنی هرزگوین سریع‌تر بوده و از پاپوا گینه نو و کوزوو کندتر است.

وضعیت اینترنت

متوسط سرعت دانلود اینترنت ثابت ایران نیز در ماه ژوئن سال 2022 میلادی به 10.23 مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت آپلود آن به 1.61 مگابیت بر ثانیه رسیده است. ایران در بخش اینترنت ثابت از بین 182 کشور در جایگاه 145 قرار گرفته که از افت 4 پله‌ای حکایت دارد. همچنین سرعت اینترنت ثابت ایران هم‌اکنون از اوگاندا و پاپوا گینه نو سریع‌تر بوده و از نیجریه و تانزانیا کندتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام. آخه این چه وضعشه؟ کندی این‌ترنت روز به روز افتضاح‌تر از دیروز