فیفا 23

فیفا 23 با یک تریلر جذاب معرفی شد + اطلاعات تکمیلی

الکترونیک آرتز با یک تریلر جذاب و چند تصویر رسما از فیفا 23 – FIFA 23 رونمایی کرد.

بدون شک یکی از سرگرمی‌های بزرگ بازیکنان در سال‌های منتهی به جام جهانی فوتبال تجربه این رقابت‌ها در قالب بازی‌های فیفا است. امسال نیز EA جام جهانی مردان 2022 قطر و جام جهانی زنان 2023 استرالیا و نیوزلند را با یک آپدیت رایگان به فیفا 2023 می‌آورد تا حسابی بازیکنان علاقه‌مند به فوتبال سرشوق بیایند.

علاوه‌بر جام جهانی فوتبال زنان امسال لیگ زنان فرانسه و انگلیس و چندین تیم باشگاهی معروف دیگر نیز به FIFA 23 اضافه خواهد شد تا بانوان نقش پررنگ‌تری در این نسخه پیدا کنند.

در فیفا 23 به لطف سیستم هایپرموشن 2 شیوه دریبل‌زنی و شوت‌زنی بهبودهای چشمگیری پیدا کرده و با توجه به تریلر، جابه‌جایی منطقه بازی نیز بسیار روان‌تر شده است. همچنین EA ادعا کرده مکانیزم استارت‌زدن و جایگیری بازیکنان و فیزیک و انیمیشن آن‌ها نیز بهتر شده و درکل نسبت به نسخه‌های پیشین با گیم‌پلی روان‌تر و واقع‌گرایانه‌تری مواجه خواهیم بود.

مانند سال‌های گذشته بخش‌های ولتا، آلتیمیت تیم و کریر در بازی وجود دارند و الکترونیک آرتز امسال یک بخش آموزش جامع و کلی نیز به آن‌ها اضافه کرده است. همچنین فیفا 2023 اولین نسخه این مجموعه خواهد بود که از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند و خریداران نسخه پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس، پی سی و گوگل استدیا می‌توانند با یکدیگر بازی کنند. همچنین دارندگان نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز قادر خواهند بود با یکدیگر رقابت کنند. شایان ذکر است نسخه نسل هشتمی و نینتندو سوئیچ از ویژگی‌های سیستم هایپرموشن 2 برخوردار نیستند.

بازی فیفا 23 در تاریخ 8 مهر (30 سپتامبر) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و آخرین بازی فوتبالی EA خواهد بود که با اسم «فیفا» منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*