بوگاتی شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰ پلاس

نسخه نهایی بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس به دست مالکش رسید

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس نسخه‌ای خاص از این هایپرکار فرانسوی قدرتمند است. اخیراً آخرین دستگاه از این سوپرکار به صاحبش تحویل داده شد.

تولید 30 دستگاه از بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس تکمیل شده و سوییچ آخرین نسخه این هایپرکار فرانسوی بالاخره به دست صاحبش رسیده است. این آخرین قدم بوگاتی در مسیر تکمیل 500 دستگاه تولیدی از شیرون به حساب می‌آید.

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰ پلاس

شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس ادای احترامی به رکورد سرعت 304 مایل بر ساعتی شیرون (490 کیلومتر بر ساعتی) در پیست آزمایشی اهرا-لسین به شمار می‌رود. این هایپرکار از بدنه «دم بلند» (Longtail) برخوردار است که آیرودینامیک آن را هرچه بهتر می‌کند. همچنین از یک پیشرانه 8 لیتری W16 کوادتوربو بهره می‌برد که توانایی تولید 1578 اسب بخار قدرت را دارد. نسخه‌های تولیدی این سوپرکار حداکثر سرعت 440 کیلومتر بر ساعتی دارند که البته بوگاتی محدودش کرده است. قیمت پایه این خودرو 3.5 میلیون دلار بوده است.

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰ پلاس

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس در سپامبر 2019 رسماً معرفی شد و در سال 2021 بالاخره اولین دسته از نسخه‌های آماده تحویل آن به نمایش گذاشته شد. موجودی شیرون در ژاویه 2022 به صورت کامل به فروش رفت و بوگاتی فقط باید این خودروها را برای مشتریان خود بسازد و آماده کند. این خودروساز فرانسوی انتظار دارد در سال جاری میلادی حداقل 80 خودرو را تحویل مشتریان بدهد.

سوپرکار شیرون +Super Sport 300

بوگاتی پس از ادغام با ریماک حالا برای آینده آماده می‌شود و جانشین شیرون نیز در دست توسعه قرار دارد. این سوپرکار جدید مجهز به پیشرانه درون‌سوز خواهد بود ولی به گفته مدیر عامل شرکت بوگاتی ریماک یعنی «میت ریماک» (Mate Rimac) به طور گسترده از قوای الکتریکی هم بهره خواهد گرفت. در حال حاضر مشخص نیست که آیا پیشرانه مذکور نسخه کامل‌تر پیشرانه W16 کنونی خواهد بود یا خیر. بوگاتی همچنین نوید قابلیت‌هایی بی‌سابقه را داده است.

اولین دسته بوگاتی شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰ پلاس

اولین دسته بوگاتی شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰ پلاس در سپتامبر 2021

بنا به گزارش‌ها، جانشین بوگاتی شیرون در سال 2024 به عموم معرفی می‌شود. ضمناً گفته می‌شود که مشتریان ثروتمند این شرکت فرانسوی امسال پیش‌نمایشی از ظاهر این سوپرکار را مشاهده خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*