رابط کاربری MIUI 14 شیائومی

رابط کاربری MIUI 14 شیائومی در راه است؛ از بهبودها تا تاریخ رونمایی احتمالی

رابط کاربری MIUI 14 شیائومی ظاهراً زودتر از آنچه انتظار می‌رفت منتشر می‌شود. در ادامه شاهد جزئیات و تاریخ انتشار احتمالی MIUI 14 باشید.

درحالی که گزارش‌های اخیر حکایت از انتشار آپدیت MIUI 13.5 داشته‌اند، حالا شاهد شواهدی از ارائه نسخه اصلی جدید رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI 14 هستیم. ضمن اینکه انتظار می‌رود طی روزهای آتی حتی جزئیات بیشتری از این نسخه به بیرون درز پیدا کند. هرچند هنوز گوشی‌هایی هستند که بروزرسانی MIUI 13 را دریافت نکرده‌اند و انتشار این رابط کاربری در جریان است، اما جای تعجبی ندارد که رابط کاربری MIUI 14 شیائومی بدون سر و صدا در دست توسعه باشد.

رابط کاربری MIUI 14 شیائومی

اخیراً Xiaomiui پس از انجام دکمپایل، در کدبیس یکی از برنامه‌های سیستمی اشاره‌هایی به MIUI 14 پیدا کرده است. اسم رمز nuwa که به گوشی پیش روی شیائومی با نام شیائومی 13 تعلق دارد هم در این بین به چشم می‌خورد. به نظر می‌آید شیائومی در داخل مشغول آزمایش MIUI 14 روی گوشی‌های موجود و همچنین گوشی‌هایی نظیر شیائومی 13 است که هنوز به نمایش گذاشته نشده‌اند. اگرچه هنوز چند ماه تا عرضه این گوشی باقی مانده، ولی می‌دانیم که این شرکت چینی هم‌اکنون روی آن کار می‌کند و احتمالاً نمونه‌های اولیه قابل استفاده‌ای از آن را آماده کرده است.

تاریخ انتشار احتمالی رابط کاربری MIUI 14 شیائومی

بنا به گزارش Xiaomiui، شیائومی در حال آماده شدن برای انتشار ناگهانی MIUI 14 است. این سایت همچنین ادعا می‌کند که این غول فناوری چینی به جای MIUI 13.5 یکراست نسخه 14 را عرضه می‌کند. گفته می‌شود که شیائومی در 16 آگوست (25 مرداد) به مناسبت دوازدهمین سالگرد انتشار اولین نسخه MIUI اقدام به معرفی MIUI 14 به کاربران خواهد کرد.

البته به وضوح این بیشتر از حدس و گمان نیست. هنوز چند هفته تا 16 آگوست باقی مانده است و اگر شیائومی قصد انتشار نسخه جدید رابط کاربری خود را داشته باشد، به احتمال زیاد زودتر کمپین بازاریابی آن را کلید می‌زند. بدون شک این شرکت چینی در حال حاضر مشغول توسعه MIUI 14 است، اما شاید پیش از عرضه آن نسخه 13.5 را در اختیار کاربران قرار بدهد. باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه اطلاعات تازه‌ای در این باره منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*