آنر تبلت ۸

آنر تبلت ۸ با صفحه نمایش 12 اینچ 2K و اسنپدراگون 680 معرفی شد

آنر تبلت ۸ – Honor Tablet 8 با یک نمایشگر بزرگ باکیفیت، چیپست اسنپدراگون ۶۸۰، امکانات جذاب چندرسانه‌ای و قیمت مناسب ۲۰۰ دلاری معرفی شد.

آنر از یک تبلت جدید در خاک خودش چین رونمایی کرد. این تبلت که آنر تبلت ۸، نسل جدید تبلت آنر V7 است که سال گذشته عرضه شده بود. اکنون پیش‌فروش این تبلت نیز در چین آغاز شده و قیمت نسخه پایه آن حدوداً ۲۰۷ دلار است.

نسخه پایه این تبلت ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. نسخه قدرتمندتر آن به ۶ گیگ رم و همین میزان حافظه مجهز است، در حالی که قدرتمندترین مدل با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود که قیمت آن هم کمتر از ۳۰۰ دلار است. آنر این تبلت جدید را در سه رنگ سبز، آبی و طلایی وارد بازار می‌کند.

مشخصات فنی آنر تبلت ۸

از مشخصات فنی این تبلت می‌توان به یک نمایشگر ۱۲ اینچی LCD 2K اشاره کرد که رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی دارد. ضخامت حاشیه‌های این پنل ۷.۲ میلی‌متری است، نسبت ابعاد ۱۰ به ۶ داشته و ۱.۷ میلیارد رنگ را به نمایش می‌گذارد.

زیر قاب آن چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام قرار گرفته که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند. در بخش دوربین نیز شاهد حضور یک سنسور ۵ مگاپیکسلی روی قاب پشتی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در جلو برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی هستیم.

آنر تبلت ۸

این گوشی گواهی سطح Rheinland را برای سطح پایین نور آبی ساطع شده در اختیار دارد و گواهی محافظت از چشم را هم از سوی مرکز ملی مهندسی چشم اخذ کرده است. این گوشی از جلوه‌های صوتی Histen هواوی و DTS:X Ultrasound برای تجربه صوتی بهتر پشتیبانی می‌کند.

این تبلت رابط کاربری Magic UI 6.1 را ارائه می‌کند و از همکاری چندنمایشگره، اسپلیت اسکرین با تنظیم آزادانه پنجره‌ها در سه سایز و همچنین تجربه نرم افزاری ارتقا یافته دسکتاپی هوشمند پشتیبانی خواهد کرد. در نهایت باید به حضور یک باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب این گوشی اشاره کنیم که از شارژ سریع ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*