خاندان اژدها

تریلر رسمی سریال خاندان اژدها را ببینید؛ گیم آف ترونز دوباره باز می‌گردد

شبکه اچ‌بی‌او – HBO اولین تریلر رسمی سریال خاندان اژدها – House of the Dragon را منتشر کرد. در ادامه‌ی مطلب می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

چیزی تا بازگشت وستروس به قاب تلویزیون باقی نمانده است. شبکه اچ‌بی‌او اولین تریلر رسمی سریال خاندان اژدها که اسپین‌آف سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت – Game of Thrones است را منتشر کرد؛ سریالی که برنامه‌ریزی شده تا از تاریخ 21 آگوست 2022 (30 مرداد 1401) توسط HBO Max پخش شود.

اتفاقات سریال خاندان اژدها، دویست سال قبل از وقایع سریال بازی تاج و تخت رخ می‌دهد، جایی که داستان پر فراز و نشیب خاندان تارگرین تحت حکومت پادشاه ویسریس اول نمایش داده می‌شود و صد البته این امر بدیهی‌ست که در ذهن تمام شخصیت‌های حاضر در این سریال فقط یک هدف وجود دارد و آن هم نشستن بر تخت آهنین است.

سریال خاندان اژدها اقتباسی از رمان آتش و خون – Fire & Blood داستان رقص اژدهایان – Dance of the Dragons نوشته جرج آر. آر. مارتین بوده که جنگ داخلی خاندان تارگرین میان یک خواهر و بردار به نام‌های دیمن و رینیرا را به تصویر می‌کشد که پس از پس از مرگ پدرشان برای تاج و تخت جنگیدند. این جنگ باعث شد تا یک سری از خاندان‌های بزرگ وستروس، از جمله لنیسترها و استارک‌ها، در برابر یک‌دیگر قرار بگیرند و منجر به مرگ قدرتمندترین اژدهایان خاندان تارگرین شد و همانطور که در سریال اصلی مشاهده کردیم به لطف دنریس تارگرین دو قرن طول کشید تا وستروس بار دیگر اژدها ببیند.

شما می‌توانید اولین تریلر رسمی سریال خاندان اژدها را در زیر به صورت کامل مشاهده کنید:

در سریال خاندان اژدها اما دارسی در نقش پرنسس رینیرا تارگرین، مت اسمیت در نقش شاهزاده دیمون تارگرین، ریس ایفانس در نقش اتو هایتاور و اولیویا کوک در نقش آلیسنت هایتاور به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین استیو توسن نقش لرد کورلیس ولاریون با لقب مار دریایی و پدی کانسیداین نیز نقش پادشاه قدرتمند سریال یعنی ویسریس اول را بازی می‌کنند. ایو بست در نقش پرنسس رینیس ولاریون، فابین فرانکل در نقش کریستون کول و سونویا میزونو در نقش میساریا از دیگر بازیگران این سریال هستند.

مارتین در کنار وینس جراردیس و میگل ساپوچنیک و رایان کوندال، که این دو سازندگان سریال نیز هستند، وظیفه تهیه‌کنندگی را برعهده داشتند. رامین جوادی که موزیک بازی تاج و تخت وی در تاریخ موسیقی جاودانه شد و چندین جایزه مهم بابت آن دریافت کرد، ساخت موزیک این سریال را برعهده گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*