آموزش دانلود استوری اینستاگرام

آموزش دانلود استوری اینستاگرام

اگر می‌خواهید استوری‌های مورد علاقه‌تان را دانلود کنید اما نمی‌دانید باید چه کاری انجام دهید، در ادامه همراه ما باشید تا با آموزش دانلود استوری اینستاگرام، این کار را به امری ساده تبدیل کنیم.

اکثر ما زمانی که وارد پیج اینستاگرام دیگران می‌شویم، علاوه بر گشت و گذار در پست‌های آن‌ها، به سراغ استوری‌ها و هایلایت‌های‌شان می‌رویم. قطعا تابه‌حال با استوری‌های جذاب و جالب بسیاری مواجه شده‌اید که دلتان می‌خواسته آن‌ها را دانلود و در گوشی خود ذخیره کنید، اما روش این کار را نمی‌دانستید. ما امروز قصد داریم با آموزش دانلود استوری اینستاگرام، این معضل را برای همیشه از بین ببریم؛ پس اگر شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید، این مطلب را از دست ندهید.

آموزش دانلود استوری اینستاگرام

دانلود استوری اینستاگرام با برنامه Story Saver مخصوص اندروید

آموزش دانلود استوری اینستاگرام

اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید و دنبال برنامه‌ای می‌گردید که با استفاده از آن امکان دانلود استوری‌های اینستاگرام را داشته باشید، اپلیکیشن Story Saver برای شما طراحی شده است. در ابتدا باید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید و پس از نصب آن و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور حساب اینستاگرام خود، به سراغ مراحل بعدی بروید.

این اپلیکیشن به گونه‌ای طراحی شده است که همانند اینستاگرام عمل می‌کند. داخل این برنامه فهرستی از افرادی که جزو دنبال کننده یا دنبال شونده‌های شما هستند در صورت بارگذاری استوری برای شما نمایش داده خواهد شد. به واسطه این قابلیت، به راحتی ‌می‌توان با انتخاب پیج هر کدام از آن‌ها یا جستجو کردن نام‌شان در قسمت سرچ، لینک استوری را کپی کرد و آن را ذخیره نمود.

ویژگی‌های برنامه Story Saver

  • دانلود استوری های اینستاگرام تنها در سه مرحله
  • سرعت بالا و ذخیره فیلم و عکس
  • قابلیت repost سریع در اینستاگرام
  • اشتراک‌گذاری استوری‌های دانلود شده در سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر و…

دانلود استوری اینستاگرام با برنامه Story Save

آموزش دانلود استوری اینستاگرام

این اپلیکیشن هم سازوکاری مشابه برنامه Story Saver دارد اما از ویژگی‌های بیشتر و کاربردی‌تری برخوردار است. اپلیکیشن Story Save نیز از گوگل پلی قابل دریافت بوده و روند دانلود و نصبی مشابه برنامه قبلی دارد.

ویژگی‌های برنامه Story Save

  • امکان مشاهده و ذخیره استوری و هایلایت‌های کاربران مختلف
  • آسان‌سازی دانلود و ذخیره پست‌های معمولی و پست‌های IGTV
  • حفظ کیفیت بالای تصاویر و ویدیوها حین دانلود
  • قابلیت repost کردن استوری در فید یا دایرکت اینستاگرام
  • رابط کاربری آسان و بدون دردسر
  • حجم پایین آن برای دانلود

دانلود استوری اینستاگرام با برنامه Insta Story مخصوص iOS

آموزش دانلود استوری اینستاگرام

اگر گوشی آیفون دارید و نمی‌توانید از برنامه‌های متنوع اندروید استفاده کنید، نباید ناامید شوید؛ زیرا ما در مطلب آموزش دانلود استوری اینستاگرام برای شما هم چاره‌ای اندیشیده‌ایم. کافی‌ است اپلیکیشن Insta Story را از اپ استور دانلود کنید و مانند برنامه‌های اندرویدی به دانلود استوری‌های مد نظرتان بپردازید. با این که این برنامه برای کاربران آیفون طراحی شده، اما رابط کاربری آسانی دارد و مشابه اپلیکیشن‌های مخصوص اندروید عمل می‌کند.

دانلود استوری اینستاگرام با کامپیوتر

آموزش دانلود استوری اینستاگرام

شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند برای دانلود استوری اینستاگرام، به سراغ کامپیوترهای شخصی یا لپ تاپ بروند؛ روشی که از قضا بسیار ساده است و خیلی سریع انجام می‌شود. در ابتدا باید به سراغ مرورگر کروم بروید و به نصب افزونه Chrome IG Story اقدام کنید. پس از نصب این افزونه، از طریق کامپیوتر وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید. حالا می‌توانید پیج دلخواه خود را باز کنید و با انتخاب استوری مورد نظرتان، روی آن راست کلیک کرده و گزینه دانلود استوری را انتخاب کنید.

استوری های دانلود شده به صورت یک فایل فشرده یا زیپ در کامپیوتر شما ذخیره می‌شوند. در ضمن یادتان باشد که در این روش اگر خواستید از میان چندین استوری موجود یک پیج دست به انتخاب بزنید، با رسیدن به عکس یا فیلم مد نظر خود روی آن خود راست کلیک کنید و گزینه‌ی save image as یا save video as را کلیک کرده تا دانلود آغاز شود.

برای دریافت و ذخیره کردن استوری های اینستاگرام، سایت‌های فراوانی وجود دارند که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کنند؛ اما ما در مطلب آموزش دانلود استوری اینستاگرام، سعی کردیم روش‌های ایمن و قابل اطمینانی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مشکلات‌تان را حل کنید و به راحتی به دانلود استوری های اینستاگرام بپردازید.