پیش بینی قیمت 166 دلاری برای سولانا تا آخر سال 2025؛ روزهای روشن سلام!

گروهی از متخصصان رمز ارزها و فین‌تک پیش بینی کرده‌اند قیمت ارز دیجیتال سولانا (SOl) تا آخر سال 2022 به 45 دلار و 2025 به 166 دلار خواهد رسید.

جمعی از متخصصان حوزه ارز دیجیتال و فین‌تک منتظر افزایش قیمت سولانا (SOL) به 45 دلار تا آخر سال میلادی جاری و همچنین 166 دلاری شدن آن تا آخر سال 2025 میلادی هستند.

وبسایت Finder که نظرسنجی‌های دوره‌ای را از متخصصصان حوزه رمز ارزها نسبت به دیدگاه‌شان روی دارایی‌های کریپتویی مختلف انجام می‌دهد، گزارش خود درباره سولانا را به‌روزرسانی کرده است. در این نظرسنجی جدید، 54 فعال صنعت گفته‌اند که نسبت به افزایش قیمت سولانا در بلند مدت نظر مثبتی دارند.

در این گزارش همچنین آمده است که این متخصصان، قیمت 45 دلاری در انتهای سال جاری، 166 دلاری در انتهای سال 2025 و نهایتا 512 دلاری در انتهای سال 2030 را برای رمز ارز سولانا پیش بینی کرده‌اند. به استناد کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، ارز دیجیتال SOL امروز 1 مرداد 1401 در محدوده 41 دلاری معامله می‌شود.

نکته دیگر اینکه پیش بینی‌های این پنل درباره عملکرد قیمت سولانا نسبت به نظرسنجی پیشینی که در ژانویه سال جاری انجام شده بود، کاهش یافته است. این افراد قیمت 222 دلاری در انتهای سال 2022 را برای توکن SOL در نظر داشتند. در آن زمان، این پنل قیمت 486 دلاری را برای سال 2025 و 1,267 دلاری را برای سال 2030 پیش بینی کرده بود.

پیش بینی کارشناسان از آینده قیمت سولانا در سال 2022

یکی از اعضای این پنل، آقای الکس ناگورسکی (Alex Nagorski) مدیر اجرایی مدیریت صندوق‌های DigitalX است. وی گفته بر اساس به‌روزرسانی‌های اخیر انجام‌شده روی این شبکه، قرار است سولانا سال جاری را با 80 دلار به پایان برساند. وی اظهار داشته است که:

سولانا آپدیت‌های امیدوارکننده‌ای در پروتکل خود انجام داده که گویا قرار است قطعی‌های شبکه را در کوتاه مدت کاهش دهد. باید منتظر ماند و دید که آیا این پایداری دوام خواهد داشت یا خیر. این بلاک چین سهم قابل توجهی از بازار NFT را از اتریوم ربوده و رقیب قدرتمندی در رقابت لایه‌های اول باقی مانده است.

گوین اسمیت (Gavin Smith)، شریک اقتصادی صندوق Panxora Hedge Fund، با اشاره به اینکه «شکست آپگریدهای اتریوم در کاهش کارمزد تراکنش‌ها» به نفع هیچکس نخواهد بود، پیش بینی کرده است که قیمت رمز ارز سولانا تا آخر سال 2022 به 76 دلار خواهد رسید.

در طرف دیگر ماجرا، دزموند مارشال (Desmond Marshall)، مدیر اجرایی شرکت‌های Rouge International و Rouge Ventures، کاهش قیمت به 26 دلار تا آخر سال جاری را برای ارز دیجیتال SOL پیش بینی کرده است. به باور وی، بازارهای فعلی رمز ارزها به سقوط ادامه خواهند داد و شرکت‌های فعال در حوزه امور مالی غیر متمرکز به زودی از بین خواهند رفت.

از بین این متخصصان، 69 درصد گفته‌اند که منتظر قطعی‌های شبکه سولانا در آینده نزدیک هستند، در حالی که 6 درصد این افراد گفته‌اند این مشکل برطرف خواهد شد. 40 درصد نیز حال حاضر را زمان خوبی برای خرید سولانا می‌دانند، در حالی که 31 درصد این افراد هولد و نگهداری و 29 درصد باقی‌مانده، فروش این رمز ارز را توصیه کرده‌اند.

بر اساس گزارش CryptoGlobe، سرمایه گذاران نهادی در حال خرید محصولات سرمایه گذاری چند ارزی و محصولاتی شامل سولانا و ریپل بوده و دارایی‌های بیت کوینی خود را فروخته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*