خودروساز محبوب در اینستاگرام

10 خودروساز محبوب در اینستاگرام

۱۰ خودروساز محبوب در اینستاگرام معرفی شدند. شرکت آلمانی بی ام و با سبقت از سایر خودروسازان بزرگ توانست در صدر این لیست قرار بگیرد.

مجله خودرویی CarFinance 247 با بررسی تعداد هشتگ‌های 28 خودروساز بزرگ، لیستی از ۱۰ خودروساز محبوب در شبکه اجتماعی اینستاگرام را منتشر کرد. طبق این لیست، شرکت بی ام و با 66.7 میلیون پست (با هشتگ بی ام و) و با سبقت از خودروسازان بزرگ توانست جایگاه نخست را از آن خود کند و به محبوب ترین برند خودرویی در اینستاگرام تبدیل شد.

آشنایی با ۱۰ خودروساز محبوب در اینستاگرام

نکته جالب این لیست، حضور هوندا در جایگاه دوم است؛ چرا که با وجود برندهای بزرگ کسب جایگاه دوم توسط این کمپانی دور از انتظار بود. در واقع پس از بی ام و، برند هوندا موفق شد تا با 51 میلیون پست جایگاه دوم این لیست را از آن خود کند. همچنین فورد با 37  میلیون پست و تویوتا نیز با 35.2 میلیون پست به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند. در ادامه لیست کامل محبوب‌ترین خودروسازان در اینستاگرام را مشاهده می‌کنید:

  1. بی ام و: ۶۶.۷ میلیون پست
  2. هوندا: ۵۱ میلیون پست
  3. فورد: ۳۷ میلیون پست
  4. تویوتا: ۳۵.۲ میلیون پست
  5. آئودی: ۳۱.۳ میلیون پست
  6. فراری: ۲۵.۹ میلیون پست
  7. پورشه: ۲۵.۷ میلیون پست
  8. نیسان: ۲۴.۸ میلیون پست
  9. فولکس واگن: ۲۱.۳ میلیون پست
  10. جیپ: ۲۰.۸ میلیون پست

لامبورگینی با ۲۰.۴ میلیون پست، رولزرویس با ۵.۳ و استون مارتین با ۴.۴ میلیون با وجود این که برندهای خودروسازی بسیار بزرگی محسوب می‌شوند و همواره محصولات خاصی را تولید می‌کنند، اما موفق به حضور در لیست 10 خودروساز محبوب در اینستاگرام نشدند. چنین آماری نشان می‌دهد شبکه های اجتماعی بیشتر از وبسایت‌ها و مجله‌ها به منابع علاقه‌مندان به خودروها تبدیل شدند و امروزه کاربران از شبکه های اجتماعی اطلاعات خودرویی خود را تهیه می‌کنند.

خودروساز محبوب

در همین راستا خودروسازان با استفاده از تبلیغات در این شبکه‌ها توانستند نگاه بسیاری از کاربران را به محصولات خود جلب کنند و طی سال‌های اخیر به فروش چشمگیری دست پیدا کنند؛ راهکار موثری که سایر خودروسازان نیز باید بیش از پیش به آن توجه کرده و بودجه خود را به جای تبلیغات فیزیکی در حوزه تبلیغات مجازی صرف کنند.