هدفون های بلوتوثی در اندروید

یک ویژگی جالب آیفون برای هدفون های بلوتوثی به اندروید آمد

گوگل قابلیت جدیدی را به سیستم عامل اندروید اضافه کرده که استفاده از هدفون های بلوتوثی روی چند دستگاه از جمله گوشی و تبلت را آسان می‌کند.

قابلیتی در آی او اس که سال‌های سال به کاربران اجازه می‌دهد خیلی سریع بین منبع‌های مختلف صوتی سوئیچ کنند، اکنون به پلتفرم اندروید گوگل آمده است. به لطف این قابلیت جدید، با استفاده از هدفون‌های مجهز به فناوری Fast Pair، دیگر نیازی نیست به تنظیمات بلوتوث گوشی خود بروید تا منبع صوتی هدفون را از گوشی به تبلت یا بالعکس تغییر دهید.

استفاده از هدفون های بلوتوثی در اندروید کارآمدتر می‌شود

هدفون های بلوتوثی در اندروید

گوگل در یک پست وبلاگی نوشته است:

با توجه به این که تعداد دستگاه‌هایی که ما هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم افزایش پیدا کرده، خرید هدفون‌های جداگانه برای هر دستگاه منطقی نیست و مدیریت دستی اتصال هدفون به آن‌ها نیز زمان‌بر است. ما فناوری سوئیچ صوتی خودمان را معرفی کردیم که این کمبود را از بین می‌برد و برای کمک به سوئیچ بین دستگاه‌ها در طول روز، کنترل بیشتری روی تجربه صوتی شما ارائه می‌کند.

فناوری Fast Pair (جفت‌سازی سریع) به شما اجازه می‌دهد فوراً هدفون بلوتوثی خود را بدون نیاز به تنظیمات خاصی به دستگاه‌های اندرویدی خود متصل کنید. گوگل تصمیم گرفته این قابلیت را با اضافه کردن امکان سوئیچ سریع بین دستگاه‌ها، گسترش ببخشد. به طور مثال شما بخشی از روز را با تبلت خود فیلم می‌بینید و بخش دیگر با گوشی‌تان به موسیقی گوش می‌دهید. به لطف این قابلیت می‌توانید بدون تنظیمات خاصی و نیاز به قطع و وصل کردن بلوتوث، از هر دو دستگاه با یک هدفون استفاده کنید.

Fast Pair قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد هدفون های بلوتوثی را خیلی سریع و آسان به گوشی اندرویدی و تبلت خود متصل کنید و سپس تنظیمات آن را روی اکانت گوگل خود ذخیره کنید. به لطف این ویژگی، هدفون راه‌اندازی هدفون شما با دیگر دستگاه‌های همگام‌سازی شده آسان خواهد شد.

برخلاف اپل، گوگل در ارائه قابلیت Fast Pair هیچ محدودیتی برای استفاده از هدفون‌های برند خودش نگذاشته است. اگرچه این کمپانی هفته آینده هدفون بلوتوثی پیکسل بادز پرو را معرفی می‌کند، اما شما می‌توانید از دیگر هدفون‌های پشتیبانی کننده از این فناوری مثل محصولات برند سونی و JBL هم استفاده کنید.

سوئیچ خودکار منبع صوتی در این قابلیت با در نظر گرفتن اولویت‌بندی خود کاربر انجام می‌شود. به طور مثال می‌توانید اولویت تبلت را بالاتر قرار داده و وقتی استفاده‌ای از آن نمی‌کردید، تنظیم کنید که به گوشی متصل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*